Volledige versie bekijken : Limewire - downloaden



Bartmen
23 June 2007, 20:03
Hello

Als ik in Limewire iets wil downloaden, lukt dit gewoonweg niet...
Korte omschrijving:
Ik open Limewire
Ik zoek bestanden die ik wil downloaden
Ik dubbelklik
Ik dubbelklik nog eens
en nog eens
... Maar er gebeurt niets (het bestand wordt niet in download gezet)

Wat helpt niet?
- Opnieuw instaleren
- Map verwijderen
- Andere versie downloaden

foxofinfinety
23 June 2007, 22:18
er is ook een download knop misschien moet je die proberen bij mij werkt limewire wel

NiekR
23 June 2007, 23:59
Hoi Bartmen,
Linksonder in het programma staat ook de status van je verbinding. Misschien is deze niet helemaal optimaal. Controleer deze eens. ;)

Niek :D

Bartmen
24 June 2007, 00:52
Beiden werken niet
De downloadknop zelf had ik al geprobeerd, maar die werkt niet...
Linksonder maakt het niet uit als je al dan niet verbinding hebt. Wanneer dit niet zo is, krijg je ten eerste geen downloads te zien (tenzij die zijn gevonden voor de verbinding viel) en komen de downloads zonder vordering in het venster te staan

minoe
24 June 2007, 11:34
Bij mijn weten moet je linksboven kiezen voor bestand en dan verbinden.Dan ga je de status van je verbinding in het groen of blauw zien denk ik.Als dit niet lukt zou het wel eens te maken kunnen hebben met je firewallinstellingen.
Een checken misschien

eventure
24 June 2007, 11:53
je kan ook eens frostwire proberen

Emtec
13 July 2007, 10:49
Beetje laat...maar dit probleem wordt veroorzaakt door de laatste licentie update van limewire. De eerste keer dat je iets probeert te downloaden zal limewire je vragen of hij bestanden zonder licentie wilt downloaden... Als je hier nee op antwoordt zal je enkel nog bestanden met een licentie kunnen downloaden (en dat zijn er niet zoveel). Zoek tussen je limewire instellingen naar een optie in verband met de licentie, en schakel deze uit. Normaal werkt limewire dan weer zoals ervoor.

extra>>opties>>zoeken openen>>limiet aanklikken>>....