Volledige versie bekijken : na updates windows xp home start laptop niet meer op



Sille
25 June 2007, 11:53
hoi iedereen

ik heb zojust de updates van windows xp home gedaan die door windows gevraagt werden. Dan vroeg hij zoals gwnlijk om de laptop te herstarten druk op deze toets. En nu wilt de laptop niet meer opstarten ik krijg na mijn beeld asus het scherm van windows normaal starten,veilige modus, recente instellingen. Dus ik neem normaal start hij niet op, ik propeer recente instellingen ook niets. Ik probeer veilige modus ook niets. Hij komt altijd op het zelfde scherm uit ?? weet iemand een oplossing voor dit probleem.

ajaxloverr
25 June 2007, 12:01
welk scherm is het laatste dat je ziet?

Sille
25 June 2007, 12:16
het laaste scherm dat ik krijg is het scherm met windows in veilige modus starten, normaal starten, enz.

dat is het scherm dat ik het laast zie ik heb alle mogelijkheden geen enkele werkt hij komt altijd terug op dit scherm uit.

PorkyFrost
25 June 2007, 12:20
CHKDSK 's uitvoeren, ik dacht dat dat kon vanuit de reparatiemodus van de xp-cd, eventueel je bootmgr 's herstellen/herschrijven.

Sille
25 June 2007, 12:21
hoe ga ik dat klaar spelen porky ?? ik heb dus een laptop en hij geeft asus aan dan gaat hij onmiddelijk over naar dat scherm. Ik kan geen cd laden of in bios geraken of niets. Hij doet niets meer sinds die K*t update van windows.

Sille
25 June 2007, 12:40
@ porky kben in bios geraakt ik moest F2 nemen en ik nam del ;)
Nu is mijn recovery cd gewoon aant recoveren. kga eens zien wat dat geeft.

PorkyFrost
25 June 2007, 12:40
dat "asus" beeld is normaal gezien 'n boot screen dus je moet op F8 of delete of zoiets drukken om dan in de bios te raken en dan de bootvolgorde anders zetten :)
EDIT: ok wat 'n timing :p
je recovery dan herinstalleerd hij wel 'n windows hé... dacht 'k.

Sille
25 June 2007, 12:47
correctie porky was juist ;)

sorry maat ;)

Sille
25 June 2007, 13:57
hij is geherinstaleerd nu nog drivers van het web halen ze :p en pc is terug in orde.

mm ja kheb juist ontdekt dat mijn drivers niet bij geleverd waren bij de laptop. Ik wou dus naar de winkel gaan maar deze is dus dicht vandaag. Nu is mijn vraag weet iemand welke drivers ik zou nodig hebben voor een asus a7m series enkele dingen die ik vind op de laptop:

Cpu: turion TL50
display: 17 inch WXGA +
en de rest staat er niets op buiten extra info over de dvd brander enz en de grote van de hd

Baloeke
25 June 2007, 14:30
Met het programma Everest Home (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=409), te vinden bij de downloads, zo je op weg moeten helpen.

Sille
25 June 2007, 14:43
krijg het niet geinstaleerd op laptop :s hij geeft aan dat de fille corupted is

Sille
25 June 2007, 19:03
lap lap weer komen er problemen boven :s

ik heb dus al wat drivers gevonden op de site van asus maar nu heb ik de audio driver geinstaleerd maar toch krijg ik geen geluid uit mijn laptop als ook mijn beeld ziet er niet uit. Kijk maar naar de volgende screen

http://img526.imageshack.us/img526/323/screenop9.th.jpg (http://img526.imageshack.us/my.php?image=screenop9.jpg)

PorkyFrost
25 June 2007, 19:49
Die achtergrond moet je op "uitrekken" ofzoiets zetten, wordt heel het bureaublad gevuld met die afbeelding ;).
Dat van je geluid, normaal is het gewoon: laptoptype -> site fabrikant -> type invoeren -> downloaden...

Sille
25 June 2007, 20:43
ja het beeld dat jij zei had ik zelf ingesteld. alleen het was nogal wazig. Dit heb ik kunnen oplossen door "verder te kijken dan mijn neus lang is". Kheb dus mijn cd met drivers & stuff op gevonden en nu werkt laptop terug voor 100 %

topic mag dus dicht