Volledige versie bekijken : subtitels met winavi



minoe
25 June 2007, 16:10
Als ik een film met ondertitels met winavi naar dvd omzet en hem dan brandt met nero staat de ondertiteling er soms niet op en dan weer wel als ik deze afspeel in mijn dvd recorder.Als ik deze op de pc afspeel in avi formaat staan de ondertiteling er altijd

Fck_
25 June 2007, 22:40
Deze ondertitels staan er ingebakt?? of kan je ze uit en aan zetten?

sykke
25 June 2007, 22:45
Kan misschien dat je dvd-recorder minder snel leest,probeer eens eventueel zelfde film op lagere snelheid te branden en kijk of het beter is.

GuntherS
25 June 2007, 23:09
Heb je het programma ffdshow of vobsub geïnstalleerd staan?
Deze zorgen er namelijk voor dat de ondertitels worden gelezen door winavi.
Zonder 1 van deze programma's komen de ondertitels er niet in te staan :)

minoe
26 June 2007, 05:54
Heb het programma vobsub geinstalleerd staan.Als ik deze dus gewoon in avi afspeel op pc heeft dit geen enkel probleem.Ondertiteling klopt perfekt.
Het zijn wel 2 aparte bestanden nl: het avi-bestand en het srt-bestand.
Dus als ik beide met winavi selecteer om er een dvd van te maken is dit ok denk ik.Zal nog efkes checken als de ondertiteling goed is na het bewerken met winavi(dvd)en eens afspelen op pc.Als het daar al fout is ligt het dus aan winavi,anders zou het inderdaad misschien iets te maken hebben met te vlug branden.Laat nog iets weten hieromtrent

minoe
26 June 2007, 07:27
Even getest en de fout ligt blijkbaar bij winavi.Als ik hem converteer en dan bekijk in dvd formaat zijn er stukken ondertitels weg.Iemand een oplossing?

jerrythealien
26 June 2007, 08:25
kijk eens op http://www.ondertitels.info/index.php

bij de Guides, of in het forum.