Volledige versie bekijken : Recovery Cd Aspire 1350



Euroke0
25 June 2007, 23:06
Hoi,

Ik vroeg me het volgende af: Ik heb mijn laptop geinstalleerd met de recovery cd s van acer en ik vroeg me af of het kwaad kon om mijn harde schijf te converteren naar ntfs ipv fat 32 zoals het nu is... Mijn vraag is dus ni hoe het moet maar of het kwaad zou kunnen voor te kunnen recoveren? K heb ooit een pc gehad die alle recover bestanden op de harde schijf zette en als je dan converteerde werkte dit niet meer, is dit bij acer ook zo of kan ik gewoon met een gerust hart converteren?

Groetjes

Sille
25 June 2007, 23:35
ik heb effie via google gezocht. En hier geven ze als tip dat het beste is dat je bestanden die je niet kwijt wil best kan opslaan op een andere HD of branden op een cd omdat tijdens de converatie mss eventuele foute zoude op kunnen duiken.

Euroke0
26 June 2007, 10:32
hoi,

dank je voor je reactie... ik ben echter niet bang om mijn gegevens kwijt te raken maar eerder dat mijn recovery niet meer zou werken. En ik vroeg me af of dit kwaad zou kunnen...

ajaxloverr
26 June 2007, 13:37
aan de hand van mijn pc kennis zeg ik: nee dat zou geen kwaad kunnen

Euroke0
26 June 2007, 18:24
ik dacht al ook zoiets, aangezien ik nog geen aparte partitie en of bestanden heb gevonden die voor recovery kunnen gebruikt worden denk ik dat alles toch rechtstreeks van de cd komen...

Bedankt voor de hulp