Volledige versie bekijken : Externe schrijver



alfons
27 June 2007, 13:54
Heb een externe cd-rwdvd schrijver,sederd enkele dagen word die niet meer herkent,heb al alles gedaan wat ik denk te moeten doen,kijken in systeem>hardware,pc afgeloten en de stekkers uit getrokken>alle soft verwijderd,van het apparaat>na een poosje alle stekkers terug ingeplugt>herstart,Maar helpt niet,tenslotte een nieuw herstelpunt gekozen,ook niets..wat moet ik nu doen,wie weet raad..mvg

compuchrisje
27 June 2007, 17:13
Eens testen op een ander systeem, bij een vriend, buur... andere pc dus. Gaat het daar wel, dan is er alvast niks mis met de writer.
Ga daarna op zoek bij de fabrikant van je writer en kijk of ze er drivers als download aanbieden om je apparaat aan te passen.

alfons
27 June 2007, 17:52
Compuchrisje,heb geen kennis of zo in de buurt maar het is al opgelost.mvg
mag dicht

g_man
27 June 2007, 18:10
Compuchrisje,heb geen kennis of zo in de buurt maar het is al opgelost.mvg
mag dicht

Mogen wij de oplossing ook weten, kan altijd van pas komen bij een volgend probleem... :) ;)

Colaerske
27 June 2007, 23:10
Ja, Dat lijkt me ook handig..
Ik heb namelijk vaak problemen met randapparatuur die niet herkend worden..
Meestal werkt een firmware update dan.. in dit geval ook?(@Alfons)

alfons
28 June 2007, 15:27
Mogen wij de oplossing ook weten, kan altijd van pas komen bij een volgend probleem... :) ;)Ja zeker heb de pc uitgeschakelt alle stekkers van de schrijver uit geschakeld,maar ook de voeding,na een paar minuten alle stekkers terug er in,opstart pc en ok.mvg

compuchrisje
28 June 2007, 22:42
Zo simpel als bonjour, maar je moet erop komen he. Wist niet dat die schijf continu aangesloten was?
Opgelost, case closed dus, bedankt Alfons.