Volledige versie bekijken : Windows hangt/bevriest dikwijls



Silverwing
28 June 2007, 20:46
http://users.pandora.be/userman/processen%201.jpgDe De laatste week hangt/bevriest mijn pc nogal veel.
Heb al oneindig gescand met wat standaard op de pc staat(zie specs)en on line met mcaffee etc.maar er word niets verdachts gevonden.
Heb verleden week nog de autoplay functie moeten herstellen en er gebeuren onverklaarbare dingen ,zoals mappen die plots een foto krijgen als symbool voor die map terwijl er helemaal geen foto's inzitten.
Heb de lijst met processen eens doorlopen en daar staat wel het één en ander wat ik via google niet terugvind,en waarvan sommige toch aardig wat geheugen vreten.
Mijn vraagis of er soms processen tussenstaan die ik kan afsluiten omdat ze ofwel nutteloos zijn of van programma's die niet actief zijn,maar die bepaalde achtergrondservices toch draaiend hebben?

NB:ik houd nu al enige dagen de processen in het oog en soms staat daar ook Dr Wtson tussen.
Het blijkt dat dit enkel actief is als er een systeemfout is en dat dit dan een log aanmaakt.
Kan ik Dr Wtson niet verwijderen?Ik heb geen boodschap aan die logs en het is allen maar weer een proces dat deftig aan het geheugen zit.

g_man
28 June 2007, 21:11
Heb je al eens een hijackhislogje geplaatst?

Sille
28 June 2007, 21:18
mmm mss eens je temperaturen checken ?
en idd mss een logje ja

Silverwing
28 June 2007, 22:49
Log staat er ondertussen ook!