Volledige versie bekijken : @ werkt niet



Brun
29 June 2007, 09:49
Als ik een @ met typen moet ik de ascii code gebruiken omdat de @ het niet doet.
Ik dacht eerst dat het aan het toetsenbord lag, maar blijkaar niet, want met een ander toetsenbord heb ik het zelfde probleem.

iemand een ideetje?

boneless
29 June 2007, 09:55
Als je onderin op je taakbalk de taal verandert naar bijvoorbeeld engels of nederlands heb je het dan nog? Staat een vierkant knopje met EN of NE. Neem ik aan tenminste :)

Colaerske
29 June 2007, 10:29
En dat is gewoon plots gekomen of na het veranderen van iets?

Brun
29 June 2007, 10:38
is plots gekomen.
Taal veranderen helpt blijkbara ook niet

boneless
29 June 2007, 10:41
En je hebt het alleen bij het @ symbool?

Waar zit het symbool normaal bij jou?

eventure
29 June 2007, 10:53
Ik heb hetzelfde probleem gehad, systeemherstel heeft toen de oplossing geboden. Hoe het gekomen is weet ik nog altijd niet :s (was bij een Dell laptop).

mvg
Robbe

Brun
29 June 2007, 11:22
het @ symbool staat bij mij op de knop van de 2 dus dat is de altgr+2 voor de @

Systeemherstel is geen optie, er zijn geen recente herstelpunten, en ik heb niet de mogelijkheid om alles te backupen tot aan de herstel waar wel een herstelpunt voor is.

sykke
29 June 2007, 12:05
probeer eens ctrl+alt samen indrukken en danop 2

strikerfox
29 June 2007, 12:06
dat heb ik ook eens meegemaakt,bij het instaleren van een nieuw programma,
denk eens na, aan laatse programma's dat je heb geinstaleerd meschien is dan het probleem begonnen,met een van de laatste programma's die je heb geiestaleerd terug te verwijderen kan het meschien goed komen,vergeet nooit na het verwijderen een progje altijd je pc heropstarten zelf als hij dat niet vraagt.
suc6

rap
29 June 2007, 12:55
Dear all,

Ik dat ook met printscreen toets die heeft nooit gefunctioneerd.
Zelfs nu met alles terug te herinstalleren. Nooit gevonden wat het probleem is/was en heb dan maar een prog binnen gehaald voor printscreens uit te voeren.

Grtz

rap

eventure
29 June 2007, 14:10
het @ symbool staat bij mij op de knop van de 2 dus dat is de altgr+2 voor de @

Systeemherstel is geen optie, er zijn geen recente herstelpunten, en ik heb niet de mogelijkheid om alles te backupen tot aan de herstel waar wel een herstelpunt voor is.

Alles backuppen? Alleen geinstalleerde programma's gaan verloren, je bestanden blijven behouden...

Brun
29 June 2007, 14:51
ik heb ook niet alle noodzakelijke programma's meer op cd staan ofzo.
Enkele maanden geleden is er een brandje geweest in het kamertje waar ik mn cd's enzo bewaar, met als gevolg,..
en de software illegaal downloaden daar begin ik niet aan.

eventure
29 June 2007, 18:08
Hoelang is dit al bezig en wat had je net ervoor gedaan?

compuchrisje
29 June 2007, 19:33
'k Vraag me af welk toetsenbord je juist hebt. Heb je ergens nog eentje op reserve liggen, of kan je één lenen van iemand om uit te testen of het dààrmee wel gaat?

eventure
29 June 2007, 19:46
Hij heeft al eens getest met een ander toetsenbord, dat staat in de eerste post ;)

Baloeke
29 June 2007, 19:59
om @ te verkrijgen via de ascii code gebruik je gewoon alt+64. Om nog meer ascii codes te kennen kijk je best eens hier (http://duena.telenet.be/ALT_toetsen_lijst.htm)

Brun
20 July 2007, 09:43
Beste mensen, het probleem is opgelost.
Het zit zo: ik werk met 2 schermen, blijkbaar was altgr+2 een combinatie dat de besturingssoftware gebruikte om op nog een ander scherm iets te doen.
Ik heb de knoppen heringesteld en het doet het opnieuw

eventure
20 July 2007, 10:51
Gebruikte je bepaalde software voor het beheren van dat tweede scherm?