Volledige versie bekijken : Update xp



alfons
29 June 2007, 13:59
Heb Xp-home pack 2,maar de laatste tijd krijg ik als updates,weet zelfs niet voorwat ze goed zijn maar ze beslaan al zoveel plaats op mijn hd,zijn die allemaal nodig,kan ik er verwijderen ?

g_man
29 June 2007, 18:20
Bedoel je de uninstall info die opgeslagen wordt op je HDD? (kan niet direct op de naam van de map komen).

compuchrisje
29 June 2007, 19:30
Zolang ze geen fouten veroorzaken zijn die uninstall bestanden niet echt noodzakelijk en mag je ze wel verwijderen. Maar voor de zekerheid kan je ze net zo goed comprimeren in één map, in geval er toch iets fout moest gaan met een update. Trouwens zo héél groot zijn die bestanden toch niet? Hier 180 MB

nielsvandesype
30 June 2007, 10:50
Vergeet wel niet dat je ze nadien niet meer kan verwijderen. Het beste is dat je een tijdje wacht en dan pas de uninstal mappen verwijdert. Deze kan je op de volgende locatie terugvinden ga naar start,deze computer,dubbelklik op het icoon van je harde schijf,windows,ga dan naar extra,mapopties,weergave an plaats een vinkje bij verborgen mappen en bestanden weergeven en druk op toepassen en ok. Nu zal je overal $NtUninstall mappen vinden.