Volledige versie bekijken : Installatieprobleem met Nero 7.9.6.0



dst
30 June 2007, 11:51
Als ik de trial versie van Nero 7.9.6 download van de website van Nero en daarna installeer verschijnt er op een gegeven moment een foutmelding (zie bijlage) dat nero 7 niet compatibel is met een bepaald programma waarvan de naam niet wordt weergegeven... Ik heb een Windows Vista besturingssysteem maar ik denk niet dat het daar aan ligt want ik heb dezelfde nero juist op een andere pc, ook een met een vista geinstalleerd en daar werkt hij zonder problemen!

Fck_
30 June 2007, 12:07
Je hebt Vista? die versie is mss niet compitabel met windows vista.

dst
30 June 2007, 12:18
Juist wel deze nieuwe versie is voor vista, op de andere pc werkt hij toch zonder problemen...

sykke
30 June 2007, 12:28
Had je vroeger eens nero geinstalleerd

dst
30 June 2007, 16:05
Ja ik had nero 7.0 die werkte al niet 100% op XP, crashte veel en vaak zaten er fouten in de gebrande cd's en de mp3 convertor was rampzalig!
Toen ik hem op vista installeerde werkte hij gewoon niet meer, ook gaf vista de melding dat er gekende compabiliteitsproblemen waren. Daarom heb ik nu de trial versie van nero 7.9 gedownload ook omdat deze volgens de website van nero wel goed draait op vista wat ook zo is op de pc van mijn zoon.
Ik heb een vermoeden dat er een conflict is met een ander programma op mijn pc.

sykke
30 June 2007, 16:09
Misschien dat er nog resten in het register zitten van de vorige versie.Eens opkuisen met ccleaner of reg-cleaner en dan eens terug proberen te installeren.
Ccleaner en reg-cleaner vind je bij de downloads losse tools.

dst
30 June 2007, 19:04
Heb ik ook al gedaan:)