Volledige versie bekijken : DVD-D kabel van TFT-scherm geeft enkel problemen tijdens opstarten



wouterskurtt
1 July 2007, 20:21
Mijn broer heeft een TFT-scherm. Vroeger had hij verkleuringen op het scherm. (waarschijnlijk wegens analoge kabel)

Nu heb ik bij hem een DVI-D kabel gestoken van TFT-scherm naar PC. In Windows zelf heeft hij nu geen verkleuringen meer , alles werkt perfect, maar het opstarten verloopt niet goed. Bij het opstarten krijg ik 3x een zwart scherm met getallen en rare balkjes. Ik zie het logo van Intel en ook de voortgangsbalk van Windows XP. Maar daartussen krijg ik dus 3x een zwart scherm met rare balkjes . Na de voortgangsbalk van Windows XP tijdens het opstarten verschijnt er eventjes "No signal" en 1 seconde later ben ik in het bureaublad waar alles perfect verloopt. (geen schermproblemen)

eventure
1 July 2007, 21:24
Denk niet dat het zo'n probleem is hoor, het kunnen gewoon tests van het scherm zijn ... Wat voor een scherm is het?

Pjj
5 July 2007, 11:44
Die No-Signal heb ik ook vaak, niets aan de hand.

En mijn scherm wordt zwart tussen het Windows-logo en het blauwe aanmeldscreen. Waarschijnlijk, zoals eventure zegt, gewoon tests van Graka en scherm.