Volledige versie bekijken : problemen met kernell32.dll



Ronnie
1 July 2007, 22:31
hallo ik heb een probleem met het programma kernel32.dll
bij de meeste games die ik heb geinstalleerd en wil spelen
staat er (naam van game) heeft een fout veroorzaakt in kernell32.dll
(naam van gamee) wordt nu gesloten mogten de problemen zich blijven voordoen start dan de computer opnieuw op

ik heb al van alles gelezen over het bestand al heel wat geprobeert maar het lukt me maar niet telkens komt de fout weer tevoorschijn
wie weet wat ik moet doen
bij voorbaat dank

Ronnie

g_man
1 July 2007, 22:49
De kernell32.dll is de 32-bit dynamische link libraby van het 'programma' Kernell. Nu dit Kernell32 regelt het geheugenverkeer, de in-en output,... Wanneer Windows start, wordt het geladen in een stukje beschermd geheugen.
Deze foutmelding wilt dus zeggen dat er iets scheelt met je geheugen, een driver,...
Verwijder het spel eens, pas je drivers aan (recentste versie), check eventueel je geheugen met 'memtest' (kan je vinden in onze downloadsectie)...en installeer dan het spel eens opnieuw.

compuchrisje
1 July 2007, 23:10
Een herstelactie van je windows? Als je in het bezit bent van je originele installatie CD kan je dat doen. Mogelijk is ook spyware of zelfs een virus. Zijn die spelletjes kopies van... of de originele?

Ronnie
2 July 2007, 11:49
hoe pas je je drivers aan?

boneless
2 July 2007, 11:57
De oplossing is een legale versie van Windows aanschaffen...

edit:tsja, of dat bericht verwijderen natuurlijk...

PeterN
2 July 2007, 13:17
Onderwerp gesloten, lees forumregels : http://www.minatica.be/announcement.php?f=189