Volledige versie bekijken : Mijn computer bevriest tijdens opstarten!!!



Mchielll
5 July 2007, 11:54
Als ik mijn computer opzet begint de computer zelf wel te ronken, maar aan het scherm gebeurt niets, blijft gwn zwart :frown: Ik kan de computer niet anders afzetten dan met de opstartknop (wat denk ik niet zo gezond is) en weer opnieuw proberen, of met de resetknop lukt het soms ook wel. Maar het gebeurt soms ook dat het scherm wel begint mee op te starten,maar ergens middenin het opstartproces blijft hangen!:damn:(soms zelfs bij één van de twee piepjes waardoor het een aaneengesloten, zeeeeer irritant geluid wordt!). Uiteindelijk krijg ik hem wel opgestart na een aantal keer proberen. Het begon met één keer trg opnieuw opstarten maar nu is het al 10 à 15 keer dat ik trg opnieuw moet proberen!!heeeelp mij plzzzz!!:damn:

Milo
5 July 2007, 12:17
Wel ik denk da je een kable probleem moet hebben , wss met je Keyboard of wel met je scherm.

Check eens u kabeltjes en laat me dan weten ( als je ze allemaal hebt uitgetrokken en heringestoken ) hoe het verder afloopt

Sille
5 July 2007, 13:13
die biepjes komen van bios dus als je ons kan vertellen hoe een biepjes het zijn ... en welke bios je hebt kan je makkelijk het probleem vinden.

Milo
5 July 2007, 13:20
die biepjes komen van bios dus als je ons kan vertellen hoe een biepjes het zijn ... en welke bios je hebt kan je makkelijk het probleem vinden.


Een constante toon wijst meestal op een Keyboard Error ..... ;)
en ja da is een BIOS toon :D

Sille
5 July 2007, 14:11
Een constante toon wijst meestal op een Keyboard Error ..... ;)
en ja da is een BIOS toon :D

daar ga ik je idd gelijk in moette geven :evil:
maarja hij kan natuurlijk wel is met een ander toetsenbord proberen e. Maar dan zou zijn scherm toch niet mogen uitvallen. Hier komt dan op no keyboard present en hij blijft op dat scherm staan

Milo
5 July 2007, 14:50
Ja , Ma we gaan da eens als ne Professionelen Helpdesker aanpakken zie ....... :D
Alle stappen afgaan , en de eerste ( stomste ) eerst ... in de hoop dat dat het euvel verhelpt .....

Maar idd .... scherm zou moeten reactie geven .......
Ff wachten op TS :)

gabriel
8 July 2007, 08:25
lees even dit http://support.microsoft.com/KB/314503 :)

ajaxloverr
8 July 2007, 09:24
kan toch ook geheugen zijn?

gabriel
8 July 2007, 12:58
beste ajaxloverr
ik wil uw kennis niet in vraag stellen maar als ik antwoord lees ik wel even enkele malen de vraag in de hoop een goed antwoord te kunnen geven
behoudens vergissing vermeld MS niks nopens geheugen ???