Volledige versie bekijken : McAfee probleem: Scannen lukt niet.



fujitsi
5 July 2007, 14:05
Klein probleempje hier met mijn McAfee:
Als ik tijdens het menu op scannen druk, gebeurt er helemaal niets!
Hij keert gewoon terug naar het beginmenu.

We krijgen nog steeds updates binnen en ons abonnement is zeker niet verlopen...

Nog iets van McAfee: de laatste tijd krijgen we regelmatig een venster van McAfee dat de beveiliginszones van IE veranderd zijn. (of iets in die aard).
We krijgen dit bericht nogal vaak, terwijl ik zelf niets verandert heb aan die beveiligingszones.

Bedankt,

Fujitsi

DJ Inpossible
6 July 2007, 22:24
Heb je al eens geprobeerd om McAfee helemaal opnieuw te installeren?

fujitsi
7 July 2007, 09:52
Ik denk niet dat wij daar een cd van hebben, ik denk dat we die gedownload hebben via hun site... (legaal dus)

KAPE
7 July 2007, 15:43
Ken McAfee niet, maar ook ik heb mijn antivirus via de site gedownload en heb geen CD. Als die legaal gedownload is van de site, zal je waarschijnlijk ook een registratienummer van McAfee hebben ontvangen en is het misschien mogelijk om deze opnieuw te downloaden en (mits het inbrengen van je registratienummer) opnieuw te activeren. Of werkt dit bij McAfee niet zo ?

nielsvandesype
8 July 2007, 10:33
Dit kan je proberen ga naar start,uitvoeren,typ hier services.msc druk op enter ga nu opzoek naar services die Mcafee of network associates in de naam hebben. Klik er met je linkermuisknop op en kies voor opnieuw starten (herstarten). Lukt het nog niet dan moet je even dubbelklikken op de installer van Mcafee maar dan kiezen voor modify/repair of voor herstel.

fujitsi
8 July 2007, 12:01
Heb ik juist eens geprobeerd, maar helpt niet.

Ik kan ook McAfee niet meer opnieuw downloaden van de site en ik heb nergens een exe gevonden...

strikerfox
8 July 2007, 12:04
ik heb al een aantal virusscanners uit geprobeerd norton-mc'afee enz.enz.
nu gebruik ik nod32 al een 2 tal jaren met nooit geen enkel probleem,dus ik zou zeggen gooi die andere brol er maar af.:)