Volledige versie bekijken : Hitman pro :S



Emile.H
5 July 2007, 19:03
Hey,
ik wou mijn pc even scannen met hitman pro want ik heb last van virussen, en die begint ineens allemaal programma's de dl'n en te installeren, helemaal zonder dat ik iets doe,
Spy Sweeper, Spy Doctor, Spybot S&D, ....
Zijn dat wel echte anti spyware ? want ik dacht dat die eerste 2, fake waren, en zelf spyware zijn ?

sykke
5 July 2007, 19:20
Hitman pro is een pakket met verschillende progjes.Sommigen hebben er nare ervaringen bij (ik ook).
Waarom doe je geen scan met apparte progjes er zijn er genoeg freeware te vinden in de downloads,of doe anders een online scan

Kokki
5 July 2007, 19:29
That's hitman pro. :)
Om die reden hou ik niet van dat programma.
Sommigen zijn er echter wel over te spreken. Slecht is het zeker niet, maar je kan weinig zelf doen. Als je bv. Spybot zelf installeert kan je kiezen wat je verwijdert. Via Hitman kan dat niet (vroeger toch niet, nu mss wel)

Mosquitos
5 July 2007, 19:29
Hey,
ik wou mijn pc even scannen met hitman pro want ik heb last van virussen, en die begint ineens allemaal programma's de dl'n en te installeren, helemaal zonder dat ik iets doe,
Spy Sweeper, Spy Doctor, Spybot S&D, ....
Zijn dat wel echte anti spyware ? want ik dacht dat die eerste 2, fake waren, en zelf spyware zijn ?

Spy Sweeper en Spy Doctor fake en spyware??? Denk het niet :)
Je moet eerst bij instellen kiezen wat hitman pro allemaal moet doen.

Mosquitos
5 July 2007, 19:31
That's hitman pro. :)
Om die reden hou ik niet van dat programma.
Sommigen zijn er echter wel over te spreken. Slecht is het zeker niet, maar je kan weinig zelf doen. Als je bv. Spybot zelf installeert kan je kiezen wat je verwijdert. Via Hitman kan dat niet (vroeger toch niet, nu mss wel)

Nu wel.
Nu kan je automatisch verwijderen uitvinken zodat je zelf op het einde kiest wat je wil verwijderen.

Emile.H
5 July 2007, 19:34
Ok, bedankt allemaal voor de snelle reacties :)
Maar ik ga morgen naar x-lan, en bij de checklist werd aangeraden, om je pc nog een te scannen met Hitman Pro, dus heb ik dat maar gedaan :p

Maar dan mag er een slotje op :)
Bedankt, Groetjes, Emile

Peter.B
5 July 2007, 19:38
de mensen die hijacklogjes nakijken en oplossen zijn niet te spreken over hitmanpro,ook niet op andere forums.zodus,als 'k jou was zou 'k hun raad volgen.
bijna alle programma's die hitmanpro gebruikt kan je zelf installeren en laten scannen.ipv spysweeper,gebruik dan bvb avg antispyware.

Kokki
5 July 2007, 19:39
Merci Mosquitos. Ik dacht al dat ik dat ergens gelezen had :)
Ik heb hitman al een hele tijd niet meer gebruikt (het staat zelfs niet meer op mijn pc)

BendeBoy
6 July 2007, 18:05
Wat Hitmanpro automatisch download en installeert zijn geen roque scanners, of wel fakescanners die juist spyware zijn.

Misschien kan je dit eens doorlezen.. ;)
http://www.bendeboy.nl/blog/?p=5