Volledige versie bekijken : Samenvoegen



Bartmen
7 July 2007, 12:02
Hello

Ik heb net een livesetje gedownload, maar nu zijn dat allemaal verschillende stukken en als je deze luistert is het natuurlijk niet zo leuk telkens een stop te horen..
Mijn vraag: hoe voeg ik deze samen?

delinquente
7 July 2007, 12:38
Gaat dat niet met File Splitter?
http://www.dekabyte.com/filesplitter/
:good:

Sille
7 July 2007, 13:10
ik weet niet of dit binnen de regels valt ... om dat het tenslotte gaat over download

delinquente
7 July 2007, 13:25
eeuh? Sinds wanneer is downloaden illegaal? Alleen illegale download is natuurlijk illegaal. Zoals films, muziek, games en software waarvoor een geldige licentie is vereist. Maar als die zijn liveset nu legaal gedownload van een muzieksite?:wtf:

Sille
7 July 2007, 14:06
eeuh? Sinds wanneer is downloaden illegaal? Alleen illegale download is natuurlijk illegaal. Zoals films, muziek, games en software waarvoor een geldige licentie is vereist. Maar als die zijn liveset nu legaal gedownload van een muzieksite?:wtf:

ja sorry pas op hoor ... ik kende ook mensen die livesets aanbieden via het web ... dit word aangezien als illegaal. BV: dj coone live @ complex die dingen waren niet van hun en werd gezien als illegale downloads. tis daarom dat ik het ook in twijfel trek.

delinquente
7 July 2007, 14:09
ja sorry pas op hoor ... ik kende ook mensen die livesets aanbieden via het web ... dit word aangezien als illegaal. BV: dj coone live @ complex die dingen waren niet van hun en werd gezien als illegale downloads. tis daarom dat ik het ook in twijfel trek.
En als er voor betaald wordt? In dit geval weten we natuurlijk ook niet ofdat de topicstarter betaald:evil:, dus ja kan sterk in twijvel worden genomen:wtf:

Baloeke
8 July 2007, 15:05
Muziek downloaden is illegaal. Zie maar eens in de Regels (http://www.minatica.be/faq.php). Hier gaat een slot op

Baloeke
9 July 2007, 21:26
Na overleg, met de Admins en moderators, hebben we besloten deze terug te openen.

delinquente
10 July 2007, 03:57
thx Baloeke:good:. nu kunnen we dus terug overgaan hoedat je het beste verschillende muziekstukjes bij elkaar voegt. We gaan er dan vanuit dat ze legaal zijn:) zeker. Een maat van mij had gezegd dat je ook eens kan proberen met Windows Movie Maker:wtf:. Al betwijvel ik dat dat alleen maar voor videofiles zijn natuurlijk:wtf: