Volledige versie bekijken : Camera Installeren in Vista



SameT
8 July 2007, 02:04
Hallo ,

Ik heb een webcam gekocht van philips SPC210NC . Ik ben speciaal naar zijn site gegaan wantik dacht dat die instalatie CD niet voor Vista was . Ik heb de istallatie paket daar gevonde en gedownload . Ik hebt het geinstalleerd en dan opnieuw gestart maar het vond het bestand NDISRD.SYSniet meer . Toen hebt ik het vista cd gepakt en een herstel gedaan dan werkte het terug .
Ja ik weet niet wat ik moet doen en dacht ff op minatica te zetten of als het niet werkt ga ik het terug brengen .

Als u me help dan moet ik de camera niet terug brengen :) Al Vast Bedankt Voor u Hulp

compuchrisje
8 July 2007, 02:26
Vreemd, net hetzelfde als bij mij de Philips 200 versie, heeft op xp niet eens kunnen werken, bij installatie liep alles gewoon vast. Uitgetest op een oudere pc met win 98, hetzelfde daar. Heb het ding teruggedaan, wel zorgen dat je ticket en/of intacte verpakking nog hebt.

SameT
8 July 2007, 02:44
Vreemd, net hetzelfde als bij mij de Philips 200 versie, heeft op xp niet eens kunnen werken, bij installatie liep alles gewoon vast. Uitgetest op een oudere pc met win 98, hetzelfde daar. Heb het ding teruggedaan, wel zorgen dat je ticket en/of intacte verpakking nog hebt.
::D ja ticket heb ik nog ga die dan morge terug brenge Dank je :)