Volledige versie bekijken : skype



Elias
9 July 2007, 23:19
Ik heb een probleemje met skype en ik hoop dat er me iemand kan helpen
Ik heb skype op pc gezet en contactpersonen eraan toevoegd tot daar gaat alles goed maar dan als ik een gesprek wil doen na een paar min slaat mijn pc uit en herstart hij opnieuw :cry:
Hoe kan ik dat verkomen aub, hopelijk kunnen jullie me helpen heb de zijkant er ook al afgedaan omdat ik denk dat de pc miss te warm wordt maar da is het nie

Alvast bedankt voor de hulp

wolfskin
9 July 2007, 23:52
ik zou beginnen met eens je pc van binnen proper te blazen, als hij zou uitvallen door de hitte, dan zit er volgens mij veel stof tussen je koelvinnen van je CPU.

PeterN
10 July 2007, 08:02
Je moet eens bezien wanneer de pc uitvalt. Als hij uitvalt door warmte of een hardware probleem, dan moet hij dat ook doen als je iets anders doet dan skype.
Is het enkel bij skype dat je het probleem hebt, moeten we meer naar een software probleem zoeken ;)

Kokki
10 July 2007, 16:40
Is het uitvallen met een blauw scherm?
Als dat te rap weg is, dan moet je even in het configuratiescherm, bij systeem gaan kijken. Op de tab geadvanceerd vind je een knop opstart- en herstelinstellingen. Op de nieuwe tab moet je het vinkje bij de computer automatisch opnieuw opstarten uit zetten.
Schrijf dan bij het volgende blauw scherm de stop of error code eens op.

Elias
6 August 2007, 22:59
deze mag op slot,probleem is opgelost

Bedankt voor de reactie's

Pilote
7 August 2007, 07:12
Misschien naar de leden toe vertellen hoe je het probleem hebt opgelost voor hier een slotje opgaat.