Volledige versie bekijken : probleem met dvd-writer acer aspire 5920



piwie999
10 July 2007, 16:55
Hallo,
Ik heb vorige week een nieuwe laptop acer aspire 5920 gekocht. Van in het begin had ik problemen met de dvd-writer. De laptop herkent hem maar soms. Als ik hem ga zoeken via apparaatbeheer, vindt de laptop hem meestal, maar niet altijd. Als hij de writer toch gevonden heeft, is hij hem even later, na zo'n 10-tal minuutjes weer kwijt.
Weet iemand hier raad mee?

mvg

Peter.B
10 July 2007, 17:49
als je uw laptop in een pczaak gekocht hebt,zou 'k er mee terug gaan en het probleem voorleggen,is nog in garantie.

piwie999
10 July 2007, 19:02
oké, bedankt

Fakke_Berto
13 July 2007, 20:38
Je bent niet de enige. Als je even gaat googlelen, vindt je veel problemen met die Aspires.

God
14 July 2007, 13:26
indd, ik ondervind het nu ook wanneer ik zoek naar een laptop. Je bezoekt best eerst wat fora om te zien wat gebruikers ervan vinden voor je er één koopt

D.N.R.
19 July 2007, 23:45
Je bent niet de enige. Als je even gaat googlelen, vindt je veel problemen met die Aspires.

Hmmm.. via google vind ik alleen dit topic met een probleem met de acer 5920.
Mischien kan je een link plaatsen naar nog een probleem.

Ik ben namelijk zelf van plan deze laptop te kopen!

Fakke_Berto
24 July 2007, 21:31
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden zitten googlelen naar Acer omdat mijn broer zijn laptop ook was stukgegaan juist buiten de garantieperiode (Moederbord kapot, zie elders op het forum). Toen kwam ik terecht op een Engels forum waar ze steen en been kloegen over dat model. Nu kan het natuurlijk zijn dat het maar een enkel model is dat minder in kwaliteit is. Jammer genoeg kan ik dat forum niet meer vinden. Ik heb wel even gaan rondneuzen en een andere interessante link voor je gevonden. Misschien ben je er wat mee.
http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=22
Groetjes.

ajaxloverr
26 July 2007, 00:04
Ja, het is zo met acer's moederborden gaan echt snel stuk kijk maar eens op van die 2dehands sites.