Volledige versie bekijken : Waar vind ik mijn WMP Codecs terug ?



Emile.H
13 July 2007, 15:41
Aloha, waar kan ik mijn codecs voor Windows Media Player terug vinden?
Ik zou die graag willen back-uppen
Die codec is een Vegas codec (zat bij Sony Vegas)
En nu ga ik formatteren, maar ik wil heel dat programma niet meer installeren, maar wel die codec houden, voor die films die er mee gemaakt zijn.
Weet iemand waar ik de codec vind ?

Alvast Bedankt,
Mvg, Emile

God
14 July 2007, 13:43
probeer keer te Zoeken :d
als je hem zelf gedownload hebt moet je setup nog ergens op je pc staan.

En als je hem toch kwijt bent,google je gewoon even. Codecs are easy to find

Emile.H
14 July 2007, 14:12
Nee, het is een .veg (vegas codec) ze zaten bij een programma, maar ik wil dat niet herinstalleren want het prog. is 12gb, en ik wil alleen de codecs :/

delinquente
14 July 2007, 14:13
Wat zijn Vegas codecs:eek:?

Emile.H
14 July 2007, 14:28
zitten bij het programma Sony Vegas, ik heb het nu op mijn pc staan, maar ik wil het programma niet meer, alleen nog die codecs, en die wil ik kopieren

God
14 July 2007, 15:21
hmm dan zou ik het echt niet kunnen zeggen
er zit nergens map in je Sony Vegas folder met naam dat doet vermoeden dat er codecs inzitten?

Emile.H
14 July 2007, 17:54
hmm dan zou ik het echt niet kunnen zeggen
er zit nergens map in je Sony Vegas folder met naam dat doet vermoeden dat er codecs inzitten?
Ja ik DENK dat ik ze heb gevonden, maar zouden ze ook niet worden geinstalleed in WINDOWS ergens ?
Want door de codec kan ik de film spelen met WMP.
En het lijkt me raar als die wmp de codecs uit de map van sony vegas haalt.
Ik denk dat ze naar nog ergens anderd worden geëxporteerd

Fakke_Berto
14 July 2007, 23:06
Sony gebruikt de dvsd-codec. A propos. Sony Vegas 12 Gb? Hoe geraak je daar aan? Normaal is dat maar een dikke 100 Mb.

GuntherS
15 July 2007, 11:19
Is er ook geen mogelijkheid om bij het installeren van die Sony Vegas te kiezen voor aangepaste of custom installatie zodat je zelf kan aanvinken wat er wel en niet geïnstalleerd moet worden?
Misschien dat je op deze manier wel enkel de codecs/drivers kan installeren zonder de rest van het programma.

Emile.H
15 July 2007, 11:58
Sony gebruikt de dvsd-codec. A propos. Sony Vegas 12 Gb? Hoe geraak je daar aan? Normaal is dat maar een dikke 100 Mb.
Je hebt gelijk, Fakko Berto, ik had mijn geprobeerde projecten in de map van Sony Vegas opgeslagen, :D
Maar zonder al de films die erin staan, is het nog wel een goeie 250 Mb



Is er ook geen mogelijkheid om bij het installeren van die Sony Vegas te kiezen voor aangepaste of custom installatie zodat je zelf kan aanvinken wat er wel en niet geïnstalleerd moet worden?
Misschien dat je op deze manier wel enkel de codecs/drivers kan installeren zonder de rest van het programma.
Een super idee, zal ik eens proberen, ik weet dat ik de full instalatie heb gedaan, en daarnaa doen ik het voor de eerste keer starte, toen vroeg het prog. of ik de codecs wou installeren, maar dan vraagt die dat wss niet tijdens de installatie :(

Maar in ieder geval, ik ben momenteel bezig met mijn pc te formatteren (al 46% :D) maar als het niet lukt, dan zet ik het er wel volledig opnieuw op :)

Dan mag er hier een slotje op ;)

Bedankt allemaal,
Mvg,Emile

Fakke_Berto
15 July 2007, 18:04
Wat je ook zou kunnen doen is je film opnieuw inladen in Vegas en hem opnieuw renderen met een andere codec. Zo heb je die dvsd niet meer nodig. Aan de andere kant zou het spijtig zijn dat je Vegas niet meer gebruikt want het is een krachtige en zeer stabiele NLE hoor.