Volledige versie bekijken : probleem met home banking



mXX
13 July 2007, 22:45
hey,

Mijn vader gebruikt home banking, maar heb een kleine probleempje: hij geraakt niet op de online dienst als ik mijn anti-virus en firewall niet uitschakel. Dus niet erg veilig dacht ik zo. hebben jullie hier mss een oplossing voor? Ik gebruik Panda antivirus + firewall 2007 (6.01.00). Mss een andere anti-virus en firewall installeren ? Zou het toch niet zo erg vinden want mijn pc is een beetje trager sinds ik panda heb, maar maakt voor mij niet zoveel uit.

Jule
13 July 2007, 22:48
En messenger geeft geen probleem? Uw Java is niet veroudert?

mXX
13 July 2007, 22:55
nee geen problemen met messenger, en java is pas geüpdate.

compuchrisje
13 July 2007, 23:13
Beste oplossing is, Panda deïnstalleren, register opruimen en daarna Panda terug installeren, als je abonnement nog geldt. Is dat niet het geval, overweeg dan eens de gratis antivirusprogramma's die je in onze downloadsectie kan vinden.

Jule
13 July 2007, 23:29
En mocht u nog geen antispywareprogje hebben, installeer dan ook maar adaware of avg antispy derbij? :good:

mXX
14 July 2007, 08:22
Beste oplossing is, Panda deïnstalleren, register opruimen en daarna Panda terug installeren, als je abonnement nog geldt. Is dat niet het geval, overweeg dan eens de gratis antivirusprogramma's die je in onze downloadsectie kan vinden.

Waarom deïnstalleren eigenlijk, zal dat helpen ? En als ik een andere anti-virus en firewall (en anti-spyware) programma nodig heb, heb ik het liefst zoals panda (alles in 1)

g_man
14 July 2007, 08:45
Kan je niet gewoon op één of andere manier die Home Banking toegang geven tot het internet? Wsl heb je op een keer per ongeluk de toegang gewijgerd. Dit is toch maar een instelling. :)

mXX
14 July 2007, 08:52
Kan je niet gewoon op één of andere manier die Home Banking toegang geven tot het internet? Wsl heb je op een keer per ongeluk de toegang gewijgerd. Dit is toch maar een instelling. :)

Zal dan ff de instellingen bekijken, hoop dat je gelijk hebt :D

sykke
14 July 2007, 09:06
Tijdens inloggen ctrl indrukken werkte bij mij, eens proberen

mXX
14 July 2007, 09:07
Tijdens inloggen ctrl indrukken werkte bij mij, eens proberen


bedoel je ctrl indrukken als ik inlog in home banking online diensten ?

sykke
14 July 2007, 09:10
Ja had vroeger zelfde probleem bij het inloggen gewoon ctrl indrukken en met de muiswijzer klikken op log in lukte bij mij en had die tip gekregen van de bank zelf

mXX
14 July 2007, 09:11
Ok zal het eens proberen !

mXX
14 July 2007, 09:12
euh, zal ff moeten wachten tot mijn pa wakker is :D hij is de enige die de code kent

mXX
14 July 2007, 12:07
Kan je niet gewoon op één of andere manier die Home Banking toegang geven tot het internet? Wsl heb je op een keer per ongeluk de toegang gewijgerd. Dit is toch maar een instelling. :)

Ja je had gelijk het is nu wel gelukt :), terwijl dat panda aan stond. Heb nu nog een vraag: Is het mogelijk om de beveiling nog zwaarder te maken d.m.v de elektronische identiteitskaart te gebruiken. Ik dacht i.p.v alleen een wachtwoord in te geven je ook je identiteitskaart moeten gebruiken om toegang te krijgen tot de online diensten.

g_man
14 July 2007, 15:41
Die hebben een veiligheidsbestand op zich...je kan het eens vragen via de hulp en/of email...:)

Jule
14 July 2007, 17:20
Meerdere banken zijn reeds overgeschakelt op een systeem dat werkt met de protonchip op de bankkaart. Enne de banken investeren gigantische bedragen in veilig online bankieren. Moest hun beveiliging te doorbreken zijn, krijgen ze serieuze problemen. :D

mXX
14 July 2007, 17:59
hopen dat ze er niet door geraken :D

Jule
14 July 2007, 22:30
:D De gegevens die tussen klant en de site van online bankieren worden verzonden, zijn gecodeerd en worden nog eens afgeschermd van andere gegevens door een javascript toepassing. U moet reeds een lange baard hebben en sandalen dragen om deze beveiliging te doorbreken, bij wijze van spreken. :D

mXX
14 July 2007, 23:59
:D De gegevens die tussen klant en de site van online bankieren worden verzonden, zijn gecodeerd en worden nog eens afgeschermd van andere gegevens door een javascript toepassing. U moet reeds een lange baard hebben en sandalen dragen om deze beveiliging te doorbreken, bij wijze van spreken. :D

haha een lange baard en sandalen, die vind ik goed :evil:

mXX
18 July 2007, 12:07
Dit topic mag gesloten worden :)