Volledige versie bekijken : Iso-image disc, wat moet ik ermee?



Baileysker
14 July 2007, 14:10
Ik heb een programma gedownlaod, en achteraf zie ik dus in die map een iso-image disc staan, als ik dat open, kom ik terecht in het programma AVS Dics creator.
Ben ik dan verplicht het bestand op cd te branden vooraleer ik het kan gebruiken?
Heb het dus al geprobeerd om te branden, maar als ik de cd achteraf wil openen loopt hij steeds vast.
Wat doe ik verkeerd?

delinquente
14 July 2007, 14:14
Download de Trial van Isobuster:good:werkt gegarandeerd met ISO's en andere formaten. Hierdoor krijg je de desbehorende files van de ISO te zien.

Succes(y)

Kokki
14 July 2007, 19:18
Je kan met oa. daemon tools of alcohol 120% een virtuele cd/dvd drive maken op je pc. Daarin kan je dan oa. iso-files laden en dus je programma gebruiken zonder dat op een cd te branden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/DAEMON_Tools

firefreak
14 July 2007, 20:01
Downloaden is illegaal.

delinquente
14 July 2007, 20:33
Wat downloaden is illegaal:damn:, dat is toch maar een trial? Dus bij elk ding als je aan iemand aanraad om te downloaden is illegaal??? Ik snap het echt niet meer goed die regeltjes hier!?

Pilote
14 July 2007, 20:56
Wat downloaden is illegaal:damn:, dat is toch maar een trial? Dus bij elk ding als je aan iemand aanraad om te downloaden is illegaal??? Ik snap het echt niet meer goed die regeltjes hier!?


Downloaden op zich is niet illegaal.
Illegale dingen downloaden is dan wel illegaal.:lol:
Snappie:good:ik soms ook niet;)

delinquente
14 July 2007, 20:59
Ja, ikke wel snappie dat illegale dingen downloaden illegaal is...maar wie zegt dat het hier illegaal is:wall:over wat de TS het heeft of ik:wtf:...

Soit moei me er niet mee:cry:, kan er allemaal niet meer aan uit:D

Kokki
14 July 2007, 21:01
Je hebt gelijk deli. Firefreak is wat te pessimistisch. We weten idd niet over wat voor een download het is. Het kan freeware zijn, of een trial of natuurlijk een illegale download. Zolang we dat niet weten (en wat ik ook niet wil weten) kunnen we niet oordelen :)

compuchrisje
14 July 2007, 22:29
Download de Trial van Isobuster:good:werkt gegarandeerd

Delinquente zegt hier niks verkeerd, Trials zijn er om te downloaden, dus totaal niét illegaal. Je mag toch wel weten wàt je al of niet van plan bent aan te kopen?

delinquente
14 July 2007, 22:30
@ CC
Dat is wat ik bedoelde:)

dannyma
14 July 2007, 23:02
je kan het iso bestand ook wegbranden met nero en daarna de cd terug na branden laten spelen in je pc en kan je ook zonder nog iets extra te instaleren de aplicatie's bekijken .
het branden met nero doe je zo .
klik rechts op het bestand en open het met nero daarna krijg je de keuze om het weg te branden .

coiske
15 July 2007, 08:49
je kunt met nero een imago branden van die iso

boneless
16 July 2007, 10:36
Delinquente zegt hier niks verkeerd, Trials zijn er om te downloaden, dus totaal niét illegaal. Je mag toch wel weten wàt je al of niet van plan bent aan te kopen?

Ik denk dat Firefreak reageerde op de eerste post. Sinds wanneer worden freeware of shareware programma's als .ISO gehost?

Milo
16 July 2007, 12:25
Ik denk dat Firefreak reageerde op de eerste post. Sinds wanneer worden freeware of shareware programma's als .ISO gehost?

Inderdaad Boneless .... maar zie .. wij bieden antwoord op een vraag , weten niet dat dit een door de TS verhulde download is ... het enigste dat we weten is dat TS een probleem heeft met ISO files ( nja ik weet ook da Free & Shareware niet op een ISO word aangeboden , da is meer een IMAGE van een volledige cd / Dvd ... dus idd ik snap de verwarring ..... maar laten we uitgaan van de goodwil van TS ...........:bow: )

boneless
16 July 2007, 12:50
zeker, maar er worden hier regelmatig mensen afgebrand terwijl ze niets verkeerds bedoelen :). vandaar.

delinquente
16 July 2007, 13:31
Terug ontopic dan maar. Isobuster is dus al een goed middel als je je files wilt zien. En zoals ook aangehaald is, je kan de files met Nero meteen wegbranden(y)

boneless
16 July 2007, 15:27
Ik vind zelf Daemon een goede tool! Virtueel cd station.

delinquente
16 July 2007, 15:44
Ja Daemon tool is ook goed, maar ben er niet voor dat die een virtueel station aanmaakt...:D. Maar soms is die wel effectiever om ISO's en dergelijke te lezen:good:Kan hem ook dus proberen

compuchrisje
16 July 2007, 16:25
'k Wil hier even bijvoegen dat bv de Linux versies als ISO worden aangeboden, dit is volledig open source/gratis programmasoft. Wàt is daar illegaal aan?

boneless
16 July 2007, 16:32
Dat wist ik niet :)

Baileysker
16 July 2007, 19:23
Bedankt voor de antwoorden.
Heb isobuster ondertussen geinstalleerd, en het werkt.

Maar tussen de downloads hier zie ik ImgBurn staan, en dat is freeware.
Is dit evengoed als Isobuster?

Baileysker
16 July 2007, 19:40
Nog een iso probleempje, heb dus eerst 2 maal geprobeerd die iso te branden op een dvd-rw.
Met het programma AVS disc creator.
Blijkbaar iets verkeerd gedaan, want er staan niet veel op die dvd.

Probleem is van zodra ik hem in de dvd writer steek blokkeerd die.
En ook de programma's waarmee ik probeer om de schijf te wissen.
Kan niks meer doen tot wanneer ik er hem weer uithaal.

Zit nu met 2 onbruikbare dvd-rw's.
Weet iemand hoe ik die terug in orde kan krijgen.

compuchrisje
16 July 2007, 23:36
DVD-RW kan je altijd nog overschrijven hoor, dus ze zijn niet echt verloren. Wél zal je ze moeten herformatteren of leegmaken, naar gelang wat je gebruikt. Ik weet niet of het ook werkt voor opgeslagen ISO's, maar mss ben je iets met UnstoppableCopier? Die zou bv bij gekraste CD'/DVD toch nog de files heelhuids kunnen overzetten naar een nieuwe CD/DVD. Zelf nog niet getest, maar 't is wél freeware.

Milo
17 July 2007, 11:18
Heb je Alcohol 120% al eens geproberd om die ISO file te branden ?