Volledige versie bekijken : instellingen outlook express



fiat
15 July 2007, 23:32
kan iemand mij zeggen welke de juiste instellingen zijn voor Outlook Express van Belgacom zijn?
Meer bepaald het E-mailaccount die je aanmaakt en bij de 'servers' de inkomende e-mail en uitgaande e-mail?Wat je daar juist moet invullen,THANKS:good:

Krikkie
15 July 2007, 23:38
Zie even na op deze link (http://selfcare.belgacom.net/index.html?l=private:internet:email:search&a=default&p_prod_lvl1=181&p_prod_lvl2=230&new_lang=nl&mode=nocache).

Groetjes Krikkie

KAPE
16 July 2007, 09:32
In : pop.skynet.be - Uit : relay.skynet.be

fiat
16 July 2007, 10:31
oké bedankt,maar krijg nog geen mail toegestuurd...

Als ik op 'eigenschappen' klik en dan naar het tabblad 'verbindingen' ga moet ik dit ook aanvinken en invullen?
Het is een laptop van een vriend die ik wat in orde heb gebracht en die is dus bij Belgacom( ben bij Telenet en da's niet aangevinkt als ik bij m'n instellingen kijk)
Da is het enigste wat ik nog in orde moet brengen:wall:

KAPE
16 July 2007, 11:05
Ben geen Skynet-gebruiker, dus kan het niet checken ... maar probeer eens met dit aan te vinken en in het vakje eronder moet dan Belgacom Skynet geselecteerd worden.

Hanrez
16 July 2007, 12:15
gewoon aanvinken.
als uw de computer opstart zal netwerk daar wel het nodige neerzetten.
bij staat daar nu "lan verbinding."

fiat
16 July 2007, 15:39
krijg het al klaar om te ontvangen maar kan voorlopig nog niets verzenden,krijg geen verbinding:damn:
toch al bedankt voor de nodige hulp van iedereen:good:

Hanrez
16 July 2007, 16:40
via webmail ook niet?

fiat
17 July 2007, 10:17
yep,via webmail gaat het,dus de vraag die ikmezelf stel is 'Waarom niet via OE?'
Heb alle instellingen volgens de richtlijnen gedaan en toch krijg ik geen verbinding..zal wel weer iets onozel zijn



:)

KAPE
17 July 2007, 11:25
Kan één van de bestandjes in OE zijn dat corrupt is. Probeer eens met alle .dbx-bestanden van OE tijdelijk naar een andere plaats op de PC te verplaatsen. Deze bestanden kan je normaal vinden op hun standaardlocatie C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express. Deze bestanden zijn "verborgen bestanden", dus deze moet je eerst wel zichtbaar maken om te verplaatsen. Start dan OE opnieuw op, dan krijg je in OE allemaal nieuwe (lege) mappen ... en probeer dan eens of verzenden dan wel lukt. Als je momenteel berichten in OE hebt staan die je wil behouden, moet je deze wel eerst even verplaatsen in mappen die niet de standaardnamen hebben bvb. naar "Postvak IN Nieuw", "Verzonden Items Nieuw" of zo iets.<o></o>

Hanrez
17 July 2007, 12:08
krijgt u geen foutmelding? 0x8000ccc?? of zoiets

Hanrez
17 July 2007, 12:35
fout-codes (http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bnl%3B208814)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bnl%3B208814


;)

fiat
17 July 2007, 16:22
bedankt,zal wel zien hoe ik da verder oplos..laat nog wel iets weten
vanavond zet ik de laptop op zijn netwerk thuis,misschien gaat dat dan wel hé:good:

fiat
18 July 2007, 12:30
heb gisteren de laptop bij die mensen aangesloten en toen werkte OE helemaal goed(had ik op gehoopt)
ben bij Telenet en zij bij Belgacom,modem zal dus anders ingesteld staan..
iedereen bedankt voor de nuttige informatie,mag een slot op mensen,thanks..