Volledige versie bekijken : Plz Helpp!!!



ajaxloverr
16 July 2007, 14:55
zou iemand mij kunnen helpen?
mijn xp sp2 startte soms niet meer op dus ik deed de xp cd erin en probeerde te repareren maar dat was per ongeluk de cd van sp1 toen mijn sp2 disk erin gedaan maar die was beschadigd. als ik nu winxp opstart krijg ik het bootscreen van sp1 en mijn eigen gemaakte bootscreen op sp2 na elkaar, valt mijn win xp nog te redden??? met sp1 miss??

PLease help!!:cry::cry::cry:

God
16 July 2007, 15:05
ik ken daar niets van, maar ik zou gewoon formatteren.

Ik zit vandaag ook al aan mijn 2e format :d lol rotding crashed altijd

ajaxloverr
16 July 2007, 17:44
ik ken daar niets van, maar ik zou gewoon formatteren.

Ik zit vandaag ook al aan mijn 2e format :d lol rotding crashed altijd
kerel als ik nu zou formatteren zou ik te veel belangrijke dingen kwijt zijn ander had ik het allang gedaan:)

gabriel
16 July 2007, 18:31
beste op de site vind je een prachtige handleiding hoe xp kan herstellen zonder gegevens verlies iets van compuchrisje dacht ik staat hier ook al ergens vermeld ...... niet naar de hemel kijken want de goden die zien het niet meer zitten door de onweders (lol ) ;)

strikerfox
16 July 2007, 20:09
nog nooit gehoort, van een backup,op dvd of op uw (D:) 2 partitie . als je pc nog 100% clean is.!!!! waarom gemakelijk als moeilijk ook gaat.

Baloeke
16 July 2007, 22:29
download anders eens sp2 terug ven de site van Microsoft (http://www.microsoft.com/netherlands/windowsxp/sp2/default.aspx)

God
16 July 2007, 22:33
beste op de site vind je een prachtige handleiding hoe xp kan herstellen zonder gegevens verlies iets van compuchrisje dacht ik staat hier ook al ergens vermeld ...... niet naar de hemel kijken want de goden die zien het niet meer zitten door de onweders (lol ) ;)


ik beschouwde het als vanzelfsprekend dat hij het al geprobeerd had.

Correctie: er is maar één God, Ik. Toegegeven soms word ik wel afgeleid door mijn persoonlijke harem aan engeltjes, maar is niet meer dan normaal eh ;)

PS: ik heb dat bij mij ook geprobeerd te herstellen, maar pc bleef crashe. dus het is geen garantie op succes, maar indd enige manier als je je files wil behouden...

ajaxloverr
17 July 2007, 18:51
nog nooit gehoort, van een backup,op dvd of op uw (D:) 2 partitie . als je pc nog 100% clean is.!!!! waarom gemakelijk als moeilijk ook gaat.
daar heb ik nu weinig meer aan:)

compuchrisje
17 July 2007, 23:49
Systeemherstel deed het ook niet? Hoe raakt je SP2 in godsnaam verloren? Is er een mogelijkheid om je HD bij te hangen aan een andere pc om zo toegang te krijgen en evt je bestanden nog te backuppen? En daarna de grove borstel erover: format en herinstallatie, met meteen SP2 erbij.

Baloeke
18 July 2007, 11:30
Kan je windows niet herstellen vanaf de orginele cd?

Start je pc nog op in veilige mode? Met deze kan je data nog terughalen, door deze te branden op cd/dvd. Of verplaatsen, indien je harde schijf in partities is verdeeld.

Moest dit niet lukken raad van mama volgen, is hard, maar er zijn denkelijk geen andere oplossingen mogelijk.

Je sp2 kan je dan gebruiken, om je herinstallatie af te ronden.

ajaxloverr
18 July 2007, 13:07
kan ik niet via een linux live cd opstarten en daaronder die sp2 installeren die ik gedownload heb??

xtofke
18 July 2007, 14:36
In linux opstarten om SP2 te installeren? Dat zal niet gaan.
Je kan wel via een linux live-cd een backup maken van je data en daarna een fresh install van windows doen.

ajaxloverr
18 July 2007, 21:02
is al opgelost.. heb op zolder gekeken heb sp2 gevonden nog helemaal geseald nooit aangeraakt! zo heb ik er ook nog 3 van windows 95 gevonden...

God
19 July 2007, 17:08
haha, kijk eens aan.
Als je er een vista mocht tegenkomen, stuur hem maar naar den Hemel :)

Baloeke
19 July 2007, 19:44
is al opgelost.. heb op zolder gekeken heb sp2 gevonden nog helemaal geseald nooit aangeraakt! zo heb ik er ook nog 3 van windows 95 gevonden...
Dus sluit ik deze af