Volledige versie bekijken : probleem met dwwin.exe-30875adc.pf



Ronnie
16 July 2007, 15:18
bij de meeste sites die ik opstarts staat komt er onderin een geel driehoekje met uitroepteken en die zegt: het bestand of de map /windows/prefetch/dwwin.exe-30875adc.pf is beschadigd en onleesbaar. voor het hulpprogramma CHKDSK uit

en ik krijg zon ding er is een fout opgetereden explorer wordt nu gesloten van rapport verzenden en niet verzenden

ik heb geen idee waar CHKDSK staat of wat het is hoe los ik dit op

Bvd Ronnie

berger
16 July 2007, 19:53
Ik vermoed dat je windows XP hebt, dan kun je zonder problemen de inhoud van die map Prefetch eens verwijderen, de map zelf wel laten staan.
CHKDSK is een windows programma voor het testen van uw harde schijf. Je kunt daar geraken door met uw rechtermuisknop op de harde schijf te klikken en dan Eigenschappen - Exta - Nu controleren te klikken. Dan wordt er nagegaan of uw harde schijf in orde is en worden (sommige) fouten hersteld.

PeterN
17 July 2007, 01:37
Zoals berger zegt: de INHOUD van de map windows/prefetch gewoon volledig verwijderen. Deze map wordt eigenlijk gebruikt als een soort van tussen geheugen. Progs die je gebruikt zetten soms daar een deel van hun om snel en makkelijk toegang te hebben. Dit wordt gedaan voor snelheidsredenen. Eenmaal gewist zal de map weer gevuld worden naar gelang je weer progs gebruikt.
Je mag dus deze map regelmatig leeg maken ;)

Milo
17 July 2007, 10:34
PWS.GAO.20 removal

Spyware PWS.GAO.20 Information
Name: PWS.GAO.20
Category: Password Capturer
Date: 2005-04-05
Dangerous: Yes
PWS.GAO.20 is Password Capturer which is malware.
Installing it is highly not recommended.
This Password Capturer is also known as:

PWS-Gao.
security risk or a "backdoor" program - named by F-Prot.
Trojan Horse - named by Panda.
Trojan.Spy.Caomap - named by a.
Trojan.Spy.Caomap - named by Kaspersky.
TrojanSpy.Win32.Caomap - named by Kaspersky.
Win32/Caomap!DLL!Trojan - named by Computer Associates.