Volledige versie bekijken : updates van microsoft



desje
18 July 2007, 13:58
Ik zit met een probleempje,vorige week kreeg ik automatisch een bericht om een update te doen van microsoft zoals iedereen ze wel eens krijgt zeker,maar nu kan hij 1 onderdeel daarvan niet installeren nl:KB 928366 beveiligingsupdate van microsoft.NET framework versie 1.1 service pack 1
nu is het probleem dat het gele schildje blijft staan nadat ik al meermaals geprobeerd heb dit te installeren en iedere keer als ik mijn computer opstart vraagt hij om die update te doen,hoe krijg ik dit weg of hoe kan ik dit onderdeel wel installeren?

Hanrez
18 July 2007, 14:30
klik op start - alle program - windows update's - aangepast - update's die u niet wenst te installeren uitviken en onderaan niet meer weergeven aanvinken.

PS : is het nadeel van instelling (aut.update's dowloaden en installeren).

maar heb het ook voor gehad.;)

KAPE
18 July 2007, 15:11
Met deze update zijn er gigantische problemen. Hier heeft MS er al een aantal op een rijtje gezet : http://support.microsoft.com/kb/928366/ maar of dat tot een oplossing leidt is nog maar de vraag.

Je kan je ook afvragen of je dit NET Framework 1.1 wel écht nodig hebt. Inmiddels is een nieuwe versie 2.0 en 3.0 (Vista-ready) ontwikkelt, waarmee nu applicaties worden geschreven. Persoonlijk heb ik al jaren deze versie 1.1 van mijn PC gezwierd en ik heb nog nooit een programma of site gehad die er naar gevraagd heeft. En mocht dit toch zo zijn dan kan je dit NET Framework 1.1 nog altijd downloaden.

desje
18 July 2007, 15:25
aangepast waar staat dat

KAPE
18 July 2007, 15:47
Als je op Windows Update zit heb je twee keuzes "snel" of daaronder "aangepast".

desje
18 July 2007, 16:06
ik heb het gevonden en ook zo toegpast maar hij verwittigd mij wel dat ik een belangrijke update uitgeschakeld heb hopelijk kan dit geen kwaad,enfin ik zal wel zien als ik nog eens mijn computer opstart als het gele schildje aan de onderkant van mijn scherm zal verdwenen zijn alvast bedankt voor de hulp