Volledige versie bekijken : Steganos Security Suite



bleumoon
21 July 2007, 13:43
Hallo iedereen, wie kent dit programma? Is het een goed softje? Is deze week gratis bij de Clickx Graag meer info uit ervaring aub alvast bedankt Bleumoon

bleumoon
22 July 2007, 10:35
Is er iemand die dit programma kent en weet of het demoeite is om te gebruiken?? graag reactie aub bleumoon

fieldoxide
22 July 2007, 11:22
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.:shy:

Some_body
22 July 2007, 13:53
Ik heb der iets over gevonden, maar ik ken het zelf en ook nog nooit over gehoord , https://www.steganos.com/nl/products/home-office/security-suite/overview/

Ik hoop dat je der iets mee bent ,

greetss Some_body

bleumoon
23 July 2007, 13:56
toch bedankt
had eral eens naar gekeken
maar gezien het gratis is bij de clickx wou ik weten of iemand er ervaring mee heeft met dit programma

bleumoon

atlantis
25 July 2007, 07:16
ik heb de vorige versie en heb er geen problemen mee.

atlantis
27 July 2007, 22:26
correctie, ik heb de volgende versie, de 7.0 :)
werkt echt wel goed hoor.

compuchrisje
27 July 2007, 22:36
Wel even interessant, want 'k heb ook die CD, wàt kan je o.a. verwachten van stegano? Is het antivirus, antimalware of wàt juist?

eventure
27 July 2007, 23:08
Bescherming van gegevens – zowel privé als zakelijk – is één van de meest belangrijke onderwerpen in de hedendaagse communicatie. Informatie wordt meegenomen op laptops, PDAs en USB sticks. De hoeveelheid gegevens die verzonden wordt via het Internet neemt dagelijks toe. Al deze gegevens lopen het gevaar te worden afgeluisterd. Voor bedrijven een financieel probleem, en voor privé personen ook een emotioneel probleem – beiden hebben veel te verliezen. De oplossing: Since 1986 levert Steganos veilige, eenvoudig te gebruiken oplossingen om zowel statische gegevens en online verbindingen te beschermen.

Met andere woorden, Steganos beschermt uw gegevens door te beveiligen met wachtwoorden, encryptie, enz... Maar niet tegen virussen, spyware en andere fijne programmaatjes ;)

compuchrisje
27 July 2007, 23:15
Merci voor de info robbe... zo belangrijk ben ik nu ook niet dat ik alles in brandkasten ga stoppen. Wie dus een jaartje Steganos wil van de clickx CD mag hem komen halen!

eventure
27 July 2007, 23:25
GGD, voor de mensen die op privacy gesteld zijn is dit perfect ;)

Features


<!-- BEGIN: Content of extension "steganos_products", plugin "tx_steganosproducts_pi1" -->

NEW Safe grootte 4 keer groter

Elke Safe kan nu tot 256 GB groot zijn! Maak een onbeperkt aantal Safes aan met 256-bit AES versleuteling.
NEW Outlook Safe

Beschermt e-mails, agenda en Outlook taken in de safe. Dit beschermt uw Outlook gegevens die alleen bruikbaar zijn met een wachtwoord.
NEW iPod® als mobiele safe of als sleutel voor uw safe

Gebruik uw iPod® om uw safe te openen - of maak er een mobiele Safe van.
NEW Private Favorites

Nu kunt u ook plaatjes bewaren in uw door een wachtwoord beschermde lijst met favorieten.
NEW Hotkey-Support

Open en sluit de Safe met praktische shortcuts.
NEW E-Mail Encryption

Maak zelf-versleutelde e-mails. Nu kunt u zelfs hele mappen versturen per e-mail.
NEW Mobile Password Manager

Neem uw wachtwoorden overal met u mee, uiteraard versleuteld met de Password Manager op uw Pocket PC. Inclusief synchronisatie tool voor uw computer.
NEW Steganos PicPass

Gebruik plaatjes als wachtwoord! Onthou een reeks plaatjes om uw Safe te openen.
Internet Trace Destructor

Vernietigt sporen van surf en werk. Inclusief cookie administratie en XP bescherming.
Shredder

Vernietigt vertrouwelijke gegevens definitief. Inclusief een DeepSpace Shredder.
AntiTheft Protection

Als uw wachtwoord is gestolen kan Steganos AntiTheft u informatie leveren die kan helpen bij het opsporen van uw computer.
Verstoppertje: Steganography

Verberg vertrouwelijke gegevens in plaatjes en muziek.
256 Bit AES

Real-time bescherming door ‘s werelds meest geavanceerde versleutel algoritme.

bleumoon
4 August 2007, 22:52
bedankt iedereen voor jullie reactie en opinie, en ik ben ook niet zo belangrijk dus wordt niet geïnstalleerd

bleumoon