Volledige versie bekijken : Probleem met openen matlab bestand



OrangeDaisy
25 July 2007, 19:17
Voor mijn afstuderen heb ik bij PGGM stage gelopen, maar die periode heb ik vorige maand afgesloten. Nu kreeg ik gister van mijn stagebegeleider kritiek op mijn voorlopige versie terug en hij vroeg of ik nog wat extra berekeningen kon uitvoeren.

Daar zit dus het probleem; ik heb alle belangrijke bestanden op een stick gezet en die wilde ik vandaag openen, maar nu geeft het programma aan: File may be corrupt
Ik gebruik Matlab en het gaat om een .mat-file, dat is een file waarin data is opgeslagen. Ik kan hem totaal niet openen, als ik hem open in wordpad krijg ik vage tekens waar ik dus niks aan heb. Heeft iemand een idee of ik deze bestanden op de een of andere manier nog kan openen? Ik ben echt even wanhopig!

Owja, zou het aan de versie van Matlab kunnen liggen?

Alvast bedankt!

g_man
25 July 2007, 19:29
Gewoon ff melden, dat wanneer je een post kopieert van een ander forum, je de HTML niet moet mee kopieren... :p :)

OrangeDaisy
25 July 2007, 19:30
Gewoon ff melden, dat wanneer je een post kopieert van een ander forum, je de HTML niet moet mee kopieren... :p :)

Bij mij deed de smiley het gewoon :shy::D

g_man
25 July 2007, 19:35
Bij mij ook, maar je hele post stond vol van dat Hamster gedoe, je had zelfs de statusbar mee gekopieerd. :) Ik heb alles netjes verwijderd... ;)

OrangeDaisy
25 July 2007, 19:37
Euhhh oeps :shy:... Blijkbaar verborgen ofzo, ikzelf heb het niet gezien. Maargoed feit blijft dat ik een beetje wanhopig ben...

boneless
26 July 2007, 08:46
Je kan het bestand niet vanuit Matlab openen?

OrangeDaisy
26 July 2007, 09:58
Nee ik kan het bestand helemaal niet openen. Niet in matlab met het commando load, niet in matlab door te importeren, niet in wordpad helemaal nergens...

Ik ben bang dat ik de gegevens als verloren moet gaan zien...

boneless
26 July 2007, 10:36
IK heb hier nu geen MatLab op staan, maar zal vanavond thuis kijken of ik het daar nog heb liggen. Zou het dan eventueel voor je kunnen proberen. Als je wilt.

OrangeDaisy
26 July 2007, 13:17
Ja ik zou het wel fijn vinden als je even kunt kijken. Ik heb een van de bestanden toegevoegd... (was dan de bedoeling)

boneless
26 July 2007, 14:13
PM me maar dan geef ik je mn mailadres.