Volledige versie bekijken : Panda antivirus 2007



mXX
26 July 2007, 19:33
Mijn Panda is bijna verlopen en ik ben van plan om een nieuwe versie te kopen, namelijk die van 2007. Nu had ik op de site van panda gelezen dat je dat kunt gebruiken voor 3 PC, dus had ik in gedachten de prijs te delen met 2 andere vrienden zodat ze het ook op hun pc hebben. Is legaal en zal dit lukken ? Aangezien dat ik die username en serial voor 3 computers kan gebruiken.

Pjj
26 July 2007, 21:46
Legaal aangezien het ervoor gemaakt is he :p

mXX
26 July 2007, 23:04
dus het zal ook wel lukken zeg je ? we wonen niet in hetzelfde huis weet je :p

Pjj
27 July 2007, 09:53
Thoh :p Je mag het op drie PC's gebruiken dus ja.

dannyma
4 August 2007, 20:11
ja geen probleem ik doe het regelmatig ;).
niet vergeten wel het zelfde account te gebruiken .

mXX
12 August 2007, 07:47
ja geen probleem ik doe het regelmatig ;).
niet vergeten wel het zelfde account te gebruiken .
hoe bedoel je zelfde account ? de username van panda die ik mee geleverd krijg?
mijn vrienden zijn nu op vakantie zal dus nog even moeten wachten, maar panda is nu voorbij. Dus heb ik even in de downloadsectie gezien en ik kan echt niet kiezen! ik heb een tijdelijke antvirus en firewall nodig tot mijn vrienden er terug zijn. Welke raden jullie mij aan?

mXX
12 August 2007, 08:45
laat al maar ik heb comodo firewall geinstalleerd (was er al direct tevreden over). Als antivirus heb ik NOD32 geinstalleerd, maar daar heb ik een klein probleempje mee: Als pc opstart krijg de error (van NOD32) waarin staat: "the virus signature database is out of date. It is highly recommended that you update NOD32 immediately to ensure maximum protection against new threats".
Die error krijg ik ook als ik iets wil laten scannen. Heb die NOD32 dus laten updaten en ik krijg die error nog altijd. Wat nu ?
Ahja, is NOD32 een trail of is dat zoals comodo een gratis versie en een betalende versie?

dannyma
12 August 2007, 10:09
uw bios en pc klok op de juiste tijd en datum zetten .

hoe bedoel je zelfde account ? de username van panda die ik mee geleverd krijg?
dat is wat ik bedoelde;) .

Jule
12 August 2007, 16:58
Bij NOD32 kan u van een gratis versie genieten gedurende één maand. Daarna moet u een betaalde versie installeren, wil u er verder gebruik van maken. De melding die u krijgt is frequent terug kerend en zeer irriterend eens uw gratis maand ten einde.

mXX
12 August 2007, 21:21
spijtig, wat kost dit anti-virus ongeveer? bevalt me wel pc is een stuk sneller zonder panda :)

Pjj
12 August 2007, 21:23
39 euro voor een jaar en dan 23.40 euro voor een jaar verlengen.

Kijk eens op de Nod32-site (http://nod32.nl/purchase/home/).

mXX
12 August 2007, 21:41
ok thanks, zal mss overschakelen naar een andere gratise versie van antivirus ofzo

Pjj
12 August 2007, 21:44
ok thanks, zal mss overschakelen naar een andere gratise versie van antivirus ofzo
Gratis is Ad-Aware een goeie.
Maar je hebt wel geen realtime bescherming met Ad-Aware (de gratis versie) na 30 dagen.

mXX
12 August 2007, 21:48
ja ik weet, maar ad-aware is tegen spyware. Ik zoek nu een anti-virus :D

nielsvandesype
13 August 2007, 10:10
Een van de betere gratis antivirussen is Antivir (Avira):
http://www.majorgeeks.com/AntiVir_Personal_Edition_7_d955.html

mXX
13 August 2007, 12:14
is dat ongeveer zoals NOD32 want ben er ook wel blij van zeker van die realtime protection

nielsvandesype
13 August 2007, 16:14
Antivir is heel uitgebreid daarmee bedoel ik dat je verscheidene opties hebt wat er met een geïnfecteerd bestand moet gebeuren. Je hebt realtime bescherming maar je moet wel een aantal mogelijkheden missen hier kan je de verschillen zien tussen de gratis en de betaalversies: http://www.free-av.com/antivirclassic/index.html

mXX
13 August 2007, 19:18
dank u voor de info, zijn er ook nog andere goede, gratis anitivirus?

nielsvandesype
13 August 2007, 19:47
Comodo antivirus maar deze zit nog wel in bèta stadium:
http://antivirus.comodo.com/overview.html
Avast: http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

mXX
14 August 2007, 16:15
Zal er een paar testen en in onze download sectie kijken

DJ Inpossible
17 August 2007, 15:54
Deze mag zeker niet aan je test ontbreken: AVG.
Gratis, draait lekker licht op je achtergrond. Super vind ik hem!

mXX
17 August 2007, 22:12
Zal eens proberen :), maar 1st maandje afwerken met NOD32 :)

mXX
23 August 2007, 15:40
is dit normaal ? Als ik mozilla opstart vraagt comodo firewall pro als ik die toegang mag geven of niet. Ik geef toestemming om het internet te betreden en zeg ineens antwoord onthouden. Maar elke keer als ik naar een andere site vraagt hij dat nogmaals :S. Dit is enkel vandaag er voor deed die niet zo

mXX
25 August 2007, 19:25
niemand ? Begint irritant te worden

Clioke16V
26 August 2007, 02:36
firewall gebruik ik niet > vind maar rommel.

Die van xp doet goed zijn best.

Als gratis antivus programma raad ik u AVAST aan.

downloaden van hun site, dan kan je die versie 3 maand ofzo gebruiken > als die dan bijna verlopen is registreer je je ff en krijg je een gratis key die goed is voor 1 jaar.

Heb dit gedaan bij mijn vader zijn laptop en is echt wel goede scanner.

mXX
26 August 2007, 17:39
Ik vind die van XP niks :P, ik heb comodo verwijdert en trg geinstalleerd en nu werkt die trg perfect :).

Clioke16V
26 August 2007, 22:43
Ik vind die van XP niks :P, ik heb comodo verwijdert en trg geinstalleerd en nu werkt die trg perfect :).

waarom vind je die van xp niks ?

tis niet omdat hij niet van zich laat weten dat hij niet werkt.

Ik zit hier toch nog altijd safe achter mijn windows firewall hoor.

Kheb ooit eens ff zonealarm geprobeerd > worde gewoon zot van, om de 5 voet een popup met > inbraak poging pfff. als ze binnen willen, zitten ze binnen.

dannyma
30 August 2007, 19:43
ik heb hier nieuws over de nieuwe norton internet security 2008 .
hier kan je hem al downloaden op minatica en gebruiken voor 15 dagen en als je tevreden klant bent kan je hem kopen .
bij mij loopt hij al en vindt hem beter dan die van 2007 die net verlopen was en heb dus weeral 14 meer tijd om iets te beslissen of het panda terug wordt of norton 2008 .

http://shop.symantecstore.com/store/symnahho/en_US/ContentTheme/ThemeID.106300/pbPage.Trialware_en_US

Jule
30 August 2007, 23:21
Hey, Dannyma, ziet u het zitten eens uw 14 dagen om zijn met Norton, NOD32 (eset.com) te proberen? U kan hem gratis downloaden en gebruiken gedurende 1 maand. U kan daarna nog beslissen welke u koopt? Ik heb vroeger nog gewerkt met Norton, en ik ken Panda, en ik maak gebruik van NOD32. Zomaar een vraagje, zonder verplichtingen ... (Maar wel met de bedoeling dat u mss tot de zelfde conclusie komt als ik: NOD32 is veel lichter om draaien dan voorgenoemde ... :D)

dannyma
30 August 2007, 23:28
Hey, Dannyma, ziet u het zitten eens uw 14 dagen om zijn met Norton, NOD32 (eset.com) te proberen? U kan hem gratis downloaden en gebruiken gedurende 1 maand. U kan daarna nog beslissen welke u koopt? Ik heb vroeger nog gewerkt met Norton, en ik ken Panda, en ik maak gebruik van NOD32. Zomaar een vraagje, zonder verplichtingen ... (Maar wel met de bedoeling dat u mss tot de zelfde conclusie komt als ik: NOD32 is veel lichter om draaien dan voorgenoemde ... :D)

als de 14 dagen om zijn zal ik het eens proberen ;) .

Jule
31 August 2007, 12:03
Als u toch open staat voor vernieuwing ... :p U kan na NOD32 ook avg of avast uitproberen. Kwaliteit aan de laagste prijs (gratis). Beiden zijn goed. (En naar mijn mening beter dan Norton of Panda, daar ze de pc minder vertragen. :p)

dannyma
12 September 2007, 09:14
als de 14 dagen om zijn zal ik het eens proberen ;) .
spijtig genoeg zal ik u moeten vertellen dat ik nog eens 354 dagen zal moeten wachten om nod32 uit te proberen op de pc .
maar ik kan nog altijd proberen op andere geinstaleerde pc's in het huis want voorlopig heb ik gekozen voor norton 360 .;)

Jule
13 September 2007, 00:19
Eens u NOD32 heeft getest, kan u alleen maar spijt hebben van deze beslissing. :D :evil: :devil:

mXX
13 September 2007, 06:45
ik ben er blij mee :D