Volledige versie bekijken : traag opstarten favorieten



noenkelMi
1 August 2007, 18:43
hallo iedereen,

sedert ik Vista heb (met de nieuwe pc, met configuratie hier aangeraden, waarvoor nog eens merci) heb ik een probleempje met het openen van mijn favorieten. Wanneer ik explorer voor de eerste maal open, en dan op favorieten klik, duurt het enorm lang vooraleer ze openen, soms krijg ik de melding "explorer reageert niet". Wanneer favorieten wel opengaat, gebeurt het scrollen in schokken. (heb

Ook kan ik mijn favorieten, tijdens het opslaan, niet maken in bepaalde mappen, ("niet nader omschreven fout"). Wel lukt het gewoon opslaan in favorieten. Het achteraf indelen lukt wel.

(hier staat mijn configuratie (uitgezonderd de coolfan)
http://www.minatica.be/showthread.php?t=45024&page=3)

bedankt

Michel

noenkelMi
5 August 2007, 19:18
ehhh, niemand?

Michel (vanuit het heel erg zonnige Canterbury)

noenkelMi
15 August 2007, 12:58
is er nu echt niemand die mij kan helpen, of weet waarover ik het heb????

elp!!!!

firefreak
16 August 2007, 11:11
Heb je veel staan in je favorieten ?

Baloeke
16 August 2007, 12:20
Misschien is er een foutje ingelslopen, bij het verplaatsen/ kopieeren van je favoriteten. Heb je je favoriten wel in de juiste map staan? Normaal staan die in C:\Documents and Settings\naam\Favorieten. Probeer anders eens langs deze weg om deze te openen.

noenkelMi
18 August 2007, 16:27
merci,

favorieten staan in "C - gebruikers - gebruiker "
ik denk dat er geen "documents and settings" in Vista staan? In de laptop van mijn dochter ook niet (die trouwens veel sneller internet-t dan mijn nieuwe pc!!! :frown:
en er staat idd redelijk veel in mijn favorieten

bestee

Michel

noenkelMi
10 September 2007, 18:57
voor degenen die het zouden interesseren:
oplossing: gewoon UAC uitschakelen
nog eens merci aan wie me proberen te helpen heeft,
Michel

Baloeke
11 September 2007, 11:41
:good:Bedankt voor de tip en fij dat je de oplossing gevonden hebt en ons mededeeld noekelMi. Ik sluit deze