Volledige versie bekijken : iTunes, Watson MP 3184-5



Jasperx
6 August 2007, 13:02
Ik heb eergisteren een Draagbare mp3 speler gekregen nl een Watson MP 3184-5. Ik sloot deze aan op men pc maar ik kan via iTunes er geen muziek op zetten, wat gegoogled en ik stootte op iTunes Agent.
Gedownload en geinstalleerd maar hier is het ook geen succes want als ik Synchronise Devices klik vind hij men mp3 speler niet.

Dus nu is mijn vraag weet iemand hoe dit misschien wel zou lukken?

Alvast bedankt ! :good:

seb
6 August 2007, 13:21
er gewoon liedjes opzetten mss? Itunes is voor een Ipod

Jasperx
6 August 2007, 13:25
Ilegale ofzo?

seb
6 August 2007, 15:31
Wat versta jij onder illegale muziek? Als je via Itunes muziek koopt staat deze in mijn documenten\Mijn muziek\iTunes\iTunes Music. Deze kan je ook op je mp3 zetten.

Kokki
6 August 2007, 15:49
Maar dan wel afhankelijk van het formaat. Bij iTunes kan je ook in m4p downloaden. Deze files zijn protected en alleen geschikt voor een ipod. Je kan ze wel zelf omzetten naar mp3 (vb met tunebite) http://tunebite.com/en/remove_drm/index.html

Sille
6 August 2007, 20:15
als het om een normale mp3 speler gaat zijn der toch geen problemen om liedjes hier op te zetten ? Je gaat gewoon naar verkenner en ziet daar wss je mp3 speler staan als verwiselbare schijf. Selecteer je liedjes en sleep deze hier heen, je kan dan normaal gezien je muziek beluisteren op je draagbare mp3 speler.