Volledige versie bekijken : programma als Soundtrack Pro 2 maar dan voor Windows



foxofinfinety
7 August 2007, 22:22
is er ook een programma als Soundtrack Pro 2 maar dan voor Windows?
ik heb een betere audio editor (wat is ook alweer het Nederlandse woord voor editor?) nodig om dat ik met het DVD project bezig ben maar ik heb een goede (is wel legaal in elk geval volgens Nederlandse wetten ik heb het gecontroleerd) manier gevonden om muziek te downloaden (youtube filmpje downloaden en dan met AoA audio extractor de muziek er uit halen en als mp3tje opslaan :D) maar in dan heb ik stukken audio doe geen muziek hebben stukje van het bestand dat geen geluid bevat als je Soundtrack Pro 2 niet kent kan je op de site van apple wel wat info vinden http://www.apple.com/nl/finalcutstudio/soundtrackpro/
voor als je wel wat andere audio programma's kent

compuchrisje
7 August 2007, 22:26
Op YouTube wordt ook gehamerd op het copyright. Als jij muziek uit filmpjes haalt (muziekclips?) ben je zelfs volgens de Nederlandse wetgeving illegaal bezig. Muziek downloaden is enkel legaal tegen betaling, momenteel "pik" je die gewoon.

foxofinfinety
7 August 2007, 22:32
hm er werd gezegd dat dat wel mag goed doe ik dat niet meer maar ik heb sowieso nog wel zoon programma nodig