Volledige versie bekijken : cursussen geven op minatica ?



Sille
9 August 2007, 13:09
hoi,

ik zit eens met een voorstel .. Kweet niet of het haalbaar is maar het moet toch te doen zijn.

om cursussen te geven over een bepaald deel van ICT. Bv: programmeren, webbuilding, Virussen verwijderen, ... Wat weet ik nog allemaal.

Het zou tenslotte ook zeer interssant zijn voor leden die hier iets willen over weten en niet naar de avond school kunnen/willen gaan.

Joga
9 August 2007, 13:46
We hebben al Photoshop, Fotografie, PSP, Ani Shop, Powerpoint .. :p

sykke
9 August 2007, 13:54
Mooi voorstel gewoon doen :good:

siegy
9 August 2007, 14:13
:bow:ik ben ervoor" :good:

BVB, met als titel , Wat NU... na'.. ,,START" :shocked: ?

of wat nu... bij'... Error:wall:

Pjj
9 August 2007, 14:46
Wat nu na start :p

Let wel dat er daar zéér véél werk in kruipt eer je ook maar iéts hebt hé ;)

Sille
9 August 2007, 14:59
het is daar dat ik mee gewrongen zit ... tenslotte ken ik der ook niet super veel van .. tis dus ook een beetje uit eigenbelang dat ik de cursussen hier zou willen zien. Der zijn hier mensen die veel kennen van netwerken,programmeren enz. Als deze tijd/zin zoude hebben om dit te maken zou het toch een hele vooruit gang zijn voor de site ?

Simply
9 August 2007, 15:00
We hebben al Photoshop, Fotografie, PSP, Ani Shop, Powerpoint .. :p

Ik vind het ook best een goed voorstel, maar zoals Joga hier al aangeeft zijn er al tal van lessen te volgen. Je kan je ook perfect aangeven als Spyware-slayer, dus kan je mss je idee een beetje meer verduidelijken of meer in detail treden?

PeterN
9 August 2007, 15:01
Het is zoals Pjj zegt. Mooi voorstel maar we hebben al psp, powerpoint, ani, fotografie, ps.
Er mogen zeker nog dingen bij komen zoals webdesign, programeren in ... etc.
Maar zo'n les samenstellen, maken, daarna alles opvolgen etc, daar kruipt hopen werk in.

Wie zich dus geroepen voelt om les te geven mag zich zeker kandidaat stellen via een pm naar mij :p
Mensen die bekwaam zijn en de inzet er voor tonen (en volhouden) zijn zeker welkom ;)

Sille
9 August 2007, 15:07
Zoals julie zeggen idd er gaat veel werk in kruipen. En dan zeker het controleren van alle dingen die gepost worden.. Voor mij zijn we der uit gekomen. Wie wil mag de lessen geven door eerst naar petern een pm te sturen.

Als je wilt mag je de topic dicht doen ?