Volledige versie bekijken : Welk programma?



Bartmen
9 August 2007, 15:31
Hello

Ik ben op zoek naar een programma waarmee je met foto's een soort van video kan maken met muziek op de achtergrond en special effects...
Niet PowerPoint!! maar het zou ergens in de aard van Videon moeten heten...

Alvast bedankt:)

delinquente
9 August 2007, 15:38
Videon Central?

2B's
9 August 2007, 17:37
http://www.google.be/search?hl=nl&q=foto+op+dvd&btnG=Google+zoeken&meta= hier even kijken en je keuze maken. Ik gebruik het programma van Magix en ben best tevreden. Magix is in het Nederlands verkrijgbaar en dat terwijl ander programma's louter in het Engels bestaan. Maar ik heb al begrepen dat er nog betere programma's zijn... ook Nero is geschikt hiervoor.

dannyma
9 August 2007, 22:59
windows moviemaker ingebakken in elke os van microsoft system's staat gratis tussen je software .

delinquente
10 August 2007, 00:15
Nero Vision! Nog juist gebruik, het principe is zowat hetzelfde als Moviemaker

minoe
10 August 2007, 10:49
Je hebt ook nog nero photoshow deluxe.Wel niet zoveel mogelijkheden maar gemakkelijk in gebruik.

Bartmen
10 August 2007, 11:35
We hebben het gevonden...
Het is Videon van Medion... Dat was software van één aldi-pc... maar we zijn EN de cd kwijt en vinden het nergens om te downloaden...
Iemand die hier raad mee weet, of kan/mag dit niet gedownload worden?

Baloeke
10 August 2007, 15:09
Heb wel geen medion, maar staat deze software niet op de installatie cd/dvd. Je moet denkelijk toch een cd/dvd hebben met de drivers van je pc. Probeer toch gewoon windows movie maker, is heel simpel in gebruik en bovendien gratis.