Volledige versie bekijken : aldi pc md 8818 start niet op



Jun!ortje
12 August 2007, 20:47
beste , ik heb hier met een md 8818 die niet meer opstart .
normaal gezien krijgen wij eerst het intel logo maar zelfs dat laat die niet meer zien:frown: ik denk dat het aan de voeding ligt.


dank bij voorbaat.

grtz

Baloeke
12 August 2007, 21:23
Heb je geurtjes waargenomen? Zie je lichtjes branden aan je pc? Heeft je scherm zijn geest gegeven of is deze niet goed aangeloten?

Jun!ortje
12 August 2007, 22:03
Alleen blauwe driehoek vooraan licht op (=aan indicatie). Ventilatoren draaien, verder niets, geen beeld, geen piepjes.
Probleem is paar weken geleden begonnen. Dan ging het weg na een paar keer herstarten.
De voeding resetten (procedure zoals in medion PC handleiding beschreven) helpt ook niet.

nico445
19 August 2007, 09:39
Ik heb ook zo'n medion pc als die dan vastloopt of iets anders waardoor ik hem uit moet zetten en dan weer aan krijg ik ook geen beeld meer.
Ik moet hem ongeveer een half uur uit houden mogelijk ook van de stroom af en dan doet die het meestal weer.

Rini
19 August 2007, 10:46
Haal de stroomkabel eens uit de pc en druk daarna 10 keer de aan/uit knop in.
Daarna de stroomkabel er weer in en probeer dan eens je pc te starten

Jun!ortje
20 August 2007, 10:03
probleeem opgelost , ik heb dus de stroomkabel er uit gedaan en dan 10 x op de aan/uit knop induwen , dan de stroom kabel weer ingedaan

bedankt!;)

dannyma
20 August 2007, 15:29
twee mogelijkheden geheugen batterijtje is stuk of ram-geheugen is stuk omdat de ventilators nog draaien zal processor nog wel ok zijn hoop ik .

en hahahaha !!! het is al opgelost voorlopig .

softbal
20 August 2007, 16:52
Ik heb hier ook een PC van den Aldi staan.
Had het zelfde probleem, na veel zoek werk ben ik er achter gekomen dat mijn GPA slot (waar de beeldkaart in steekt) stuk was.
Ik had nog een beeldkaart liggen voor een PCI slot.Toen ik deze er ik stak had ik weer beeld.
Als ik een nieuwe beeldkaart in het GPA slot stak niks en als ik het PCI slot gebruikte weer beeld.
Dit was bij mij zo.

Baloeke
21 August 2007, 10:58
probleeem opgelost , ik heb dus de stroomkabel er uit gedaan en dan 10 x op de aan/uit knop induwen , dan de stroom kabel weer ingedaan

bedankt!;)
Dat horen we graag, hierop gaat een slotje