Volledige versie bekijken : Wat is het beste.



hippievogel
16 August 2007, 00:33
7 jaar geleden heb ik(mijn ouders) 4000 gulden neergeteld voor een heel systeem, en tot vandaag de dag kan het vista aan wat ik best knap vind, ook al werkt het niet zo perfect maar toch.

dit zijn de specs,
mamaplank: Msi k7t turbo 2 ver3 6330
Amd thunderbird 800@880 (standaard sneller dan een pentium @ 1ghz ).
nvidia geforce 2 mx400,
27,5gb maxtor , met een stukke 200gb die nou reparatie is voor 700euro(stuk gegaan echt klote, door een verotte goedkope case die ik snel nodig had van 30 euro echt dom ben ik).
Verder heb ik 896mb(standaard zat er 128mb ram in) ram erin zitten,
512 en 256 bijgeprikt.
Laatst gekocht enkele maanden geleden , superdure philips driver erin van 120 euro lightscribe dual layer alles volle snelheid.


Kan iemand me helpen met overklokken,
als het kan zie ik mijn amd tbird graag op 1,0ghz zien lopen maar weet iemand hoe dit kan? het is me enkel gelukt om tot 880mhz te draaien met fsb op 108 en multiplier op 10.

ik heb een HIS ati x1550(standaard pci) gezien voor 97 euro, is deze aan te raden, http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=334929 misschien 120 euro met verzendkosten onder rembours.(ik zou graag een pci willen omdat ik dan deze ook later in een systeem kan plaatsen i.p.v agp)

ik hoor het wel van jullie,

laterzz

compuchrisje
16 August 2007, 01:29
Moet hier even lachen: mamaplank, wél origineel!
Wel opletten met overklokken, dat kan ook fout gaan hoor. Zorg dus dat je voorzien bent (hersteldisk aanmaken).
Voor de rest zijn er hier anderen die je beter kunnen vooruithelpen.