Volledige versie bekijken : bluetooth



frapat
17 August 2007, 08:30
Thuis hebben wij allemaal samsung gsm met bluetooth.
Heb juist een bluetooth usb adapter geinstalleerd van bluesoleil.
Computer draait op xp service pack 2
Probleem : ik krijg geen verbinding, kan geen aparaten vinden zoals onze gsm's om bestanden van de pc over te zetten op gsm.

Weten jullie raad.

Mvg

Kokki
17 August 2007, 08:45
Heb je op die gsm's ook de bluetooth aan gezet? Bij de mijne staat dat standaard af, en ergens bij de settings kan je het aan zetten

Baloeke
17 August 2007, 10:30
Niet alleen je bluetooth aanzetten, zien dat je zichtbaar bent voor andere

Clioke16V
17 August 2007, 19:53
hier thuis moet ik het programma BTTray ( zo'n blauw Bluethoot icoon ) starten vooraleer ik iets kan doen.

+ installeer ook eens Samsung PC Studio 3 te downloaden op de site van samsung.

Met dit programma kan je vanalles + allemaal samsungs daar...

frapat
18 August 2007, 20:19
Al de gsm's staan aan. Onderling kunnen we uitwisselen op uitzondering van de laatste nieuwe die wij gekocht hebben, de sgh-x550.
Deze heeft idd bluetooth en mijn dochter heeft al foto's doorgestuurd maar muziek dat lukt niet van gsm naar gsm.
Daarom dat ik via pc zzou willen downloaden.
Heb die stick geinstalleerd en hij werkt, alleen vind de pc de gsm's niet en de gsm vind de pc niet.

Moest de bluetooth niet werken dan staat er een rood kruisje rechts onderaan bij het icoontje van de LAN- verbinding. Vanaf het moment dat ik het programma start van bluetooth op de pc , dan gaat dat rood kruisje weg..

Weten jullie nog iets

Jule
18 August 2007, 20:24
Het icoontje van bluetooth zelf is wit-blauw? Als het wit-rood is, staat ie uitgeschakeld.
U heeft uw computer toch een naam gegeven?
Er is geen enkele gsm die de pc vindt?