Volledige versie bekijken : gitaar subforum bij offtopic?



Hellgamer
18 August 2007, 16:21
Ik hoor de laatste tijd dat er meer en meer mensen gitaar spelen. Zou het niet mogelijk zijn om een extra forum hier over te maken? Zo kan je bv mensen helpen die problemen hebben met hun hammer-ons, pull-offs, slides, vingerhouding of het uitwisselen van tabs. Of leuke liedjes om te spelen?

Pjj
18 August 2007, 16:42
Heh.
Gitaarspeler pjj vindt dit een goed idee :D
Maar kan er niet gewoon een gitaartopic aangemaakt worden dan?

ajaxloverr
18 August 2007, 16:50
srry maar ik vind het eigenlijk niet zo'n goed idee.

je kan dan denk ik beter vragen naar een heel muziek deel. met allez over muziek enzo.

Hellgamer
18 August 2007, 18:57
srry maar ik vind het eigenlijk niet zo'n goed idee.

je kan dan denk ik beter vragen naar een heel muziek deel. met allez over muziek enzo.

True met free mp3's enzo.. Geen illegale. Zou wel iets zijn anders. Maarja wachten op een admin die het een goed idee vind :p

Pjj
18 August 2007, 19:00
Ga uw gang en maak een gewoon topic over gitaristen of muziek ofzo.

Simply
18 August 2007, 20:09
Een topic is toegelaten!

Een subforum is uitgesloten! Anders kunnen we binnenkort voor elke hobby een subforum aanmaken. Tenslotte zijn en blijven we een ICT-forum :D

rap
19 August 2007, 10:33
@Hellgamer,

Ik kan volgende site zeker aanbevelen voor iedereen die wat met gitaar wenst.
http://www.gitaarnet.nl/forum/index.php ,zeker hoe deze site eruit ziet en werkt, hij enorm veel van Minatica. Wat Minatica is voor IT, is gitaarnet zoals het woord zegt.
Have fun iedereen.

Grtz

rap

Sille
20 August 2007, 21:37
anders maak je een topic in het algemeen over muziekinstrumenten ?? er zijn ook mss mensen die piano spelen enz. Dan kunnen deze elkaar ook voort helpen e ?

Hellgamer
21 August 2007, 00:14
Ja ik heb het nog niet nagekeken of nog niets kunnen maken omdat ik nog geen tijd heb gehad ofzo. :shy: Als iemand er eentje maakt zetten jullie hem dan hier?

sykke
21 August 2007, 01:54
en welke gitaar moet dat zijn,akoestisch elektrisch,bass,rhytem,solo,??

Sille
21 August 2007, 14:50
kheb voor de mensen die het willen een topic aangemaakt in de lounge

http://www.minatica.be/showthread.php?p=337208#post337208