Volledige versie bekijken : Alles afspelen funcite



tzwientjuh
18 August 2007, 17:16
Ik heb me dood gezocht waarom mijn 'Alles Afspelen' knop niet werkt.
Heb oplossingen gevonden maar die werkten niet.
Ik had ook iets van Shellexview maar ik weet begot niet wat ik daar mee moet doen.
Messchien iets veranderen in het regiter?
Iemand een oplossing?

Mvg,
tzwientjuh

Baloeke
18 August 2007, 21:04
Ik heb me dood gezocht waarom mijn 'Alles Afspelen' knop niet werkt.
Heb oplossingen gevonden maar die werkten niet.
Ik had ook iets van Shellexview maar ik weet begot niet wat ik daar mee moet doen.
Messchien iets veranderen in het regiter?
Iemand een oplossing?

Mvg,
tzwientjuh
Over welk programma gaat het en welke bestanden wil je afspelen?

tzwientjuh
18 August 2007, 21:39
Windows Media Player 11, over alle soorten muziekbestanden (mp3, wma, wav, enz...)

tzwientjuh
21 August 2007, 16:32
Blijkbaar is dit een onbegonnen zaak

compuchrisje
21 August 2007, 16:38
Ik weet niet wat je bedoelt met "Alles afspelen". Heb je al een afspeelmap aangemaakt/aangeduid? Je moet afspeellijsten importeren, en dit elke keer als je muziek bv op een andere locatie staat dan op je pc. Die afspeellijsten staan normaal gezien in je gebruikersprofiel van je Windows. Kijk of ze daar wel degelijk te vinden zijn.

Met een paar honderd nummertjes te selecteren en aan te duiden zou je wel es kunnen hebben dat MP én je PC paraplu slaan hihi.

GuntherS
21 August 2007, 16:48
Volgens mij bedoelt hij die alles afspelen-functie in de verkenner van Windows.
Als je in een map met muziek staat, staat er dan links in de zijbalk zo'n knop alles afspelen. Dan zet deze alle liedjes samen in een afspeellijst om vervolgens af te spelen.

Wat hiervan het probleem zou kunnen zijn is mij ook een raadsel.

tzwientjuh
21 August 2007, 17:41
Wel ja, ik heb gewoon dan een afspeellijst opgeslaan om al mijn muziek te laten afspelen :) das hetzelfde

Pjj
25 August 2007, 13:42
Ben je zeker dat je alle muziek automatisch opent met Windows Mediaplayer?

Dus als je op een .mp3-klikt, dat hij dan, net zoals .wma, Windows mediaplayer opent?

Zoniet, rechtermuisknop op een .mp3 en dan openen met.
Klik op 'Alle programma's' of iets in die aard, en daarna kies je Windows Mediaplayer en vink je 'Altijd met dit programma openen' aan.

en klik op ok.
Dan gaat die .mp3 openen in Windows Mediaplayer.

Normaal moet dat dan, als élke soort file met windows mediaplayer opent, wel werken.

dannyma
25 August 2007, 16:07
ik vermoed dat hij bedoelt dat wp 11 niet alle bestanden wil afspelen en wat codecs te kort komt zodat toch hij elk muziek bestand kan laten af spelen .