Volledige versie bekijken : Alarmgeluid 2



boterblommeken
19 August 2007, 16:24
Daar de originele topic "alarmgeluid" reeds gesloten is wat ik erg snel vindt
heb ik maar even een nieuw gemaakt.

Indien ik hier een regel mee overschrijdt zullen de mods wel weten wat ze moeten doen.

Men was daar op zoek naar de oorzaak van het alarmgeluid en ik wil er een mogelijke oorzaak aan toevoegen.

Het is misschien te zot om los te lopen ,maar ook ik ben ooit geschrokken van dit geluid en had ook direct de pc afgesloten om verdere schade te vermijden en ging dan uiteindelijk op zoek naar de oorzaak.

De oorzaak was uiteindelijk gewoon het feit dat een toets van mijn toetsenbord ingedrukt bleef en daardoor het alarm deed afgaan, dus eigenlijk heel onschuldig, en ik wil er gewoon mee aantonen dat het niet altijd een levensbedreigende overhitting of dergelijke dingen hoeven te zijn.

PorkyFrost
19 August 2007, 18:16
Het geluid van 'n knop dat ingedrukt gebleven is zal niet het geluid zijn dat de TS beschreef, dat geluid was volgens mij een "squeal of death" een héél luid geluid, je zal wat harder van je stoel springen dan van 't geluid van 'n ingedrukt knopje.

g_man
19 August 2007, 20:08
Het origineel topic zoals jij het noemt werd op vraag van de TS (lees post #22) afgesloten... als jij daar volgens jou nog iets relevant aan toe te voegen hebt, kan je altijd aan de moderator in kwestie vragen dit terug te openen... :) ;)

Pjj
20 August 2007, 17:45
Idd, een ingehouden toets van een toetsenbordis meestal een irritant gepiep.
De TS beschreef het als een hels alarm..

Jipb
26 August 2007, 21:25
ik heb een keer een ander soort geluid gehad. het leek net een sirene van een politie of ambulance.

blijkbaar iets fout met moederbord. pc opnieuw opgestart en alles was weer goed.