Volledige versie bekijken : tv/pc aansluiting



njord1986
22 August 2007, 15:56
Hoy

Heb me overtlaats een s-video kabel en een scartkop met s-video aangekocht, nu heb ik hier en daar gezocht om alles te instaleren. Ik heb een radion kaart en er is blijkbaar een connectie met men tv maar ik kan geen post vinden waarop men beeldscherm te zien is ik weet niet juist of er iets mis is met de instellingen van men pc of de tv of de tv het ondersteunt kan ik ook niet zegge de tv is niet zo oud dus denk ik wel dat hij het kan.

Zou iemand me verder kunnen helpen?

dank bij voorbaat

njord:)

Jule
22 August 2007, 16:22
Als uw tv niet zo oud is, dan zit de post van uw scart-aansluiting lager dan 1. Met andere woorden, u zet de tv post op 1 (gelijk welke zender daar zit) en u zapt naar beneden. Als er meerdere aansluitingen mogelijk zijn, heeft u dan post AV1, AV2, ... En naargelang de plaats waar uw scart aansluiting zit, moet u daar uw pc scherm terug vinden, als uw pc ingesteld staat op een tweede scherm. Hoe u uw pc instelt op een tweede scherm, kan u hier reeds ergens op de site terug vinden.

njord1986
22 August 2007, 16:42
bij het zappen naar beneden is dat op de gewone posten of op AV want op av heb ik maar 1 post av zelf ....


groeten njord

Pjj
22 August 2007, 17:38
Je hebt nul, en dan de posten voor die aansluitingen, en dan weer bv. 48, 47, ..
Als je blijft naar beneden zappend us.

njord1986
22 August 2007, 18:12
Hmmm als ik dat doe gaat het 0 99 98 97 enz
ik dacht eerder dat het op AV zou zijn sinds meeste spelcomputers ook via AV werken. heb alles nog eens nagekeken en zag er goed uit pc herkende dat er een tv was aangesloten alleen vind ik nergens het beeld terug van men pc op de tv


groeten njord

g_man
22 August 2007, 20:34
Staan je instellingen van het CCC wel juist? En het beeld komt idd op AV... :) ;)

PorkyFrost
22 August 2007, 20:47
En nergens op je afstandsbediening een knopje bv "TV/AV"?

njord1986
22 August 2007, 21:31
Waar staat CCC voor? en welke zijn dan de juiste instellingen ?

groeten njord :)

g_man
23 August 2007, 06:44
Sorry... CCC = Catalyst Control Center... het software gedeelte van de grafische kaart, naast de drivers. Daarmee moet je zeggen wat je waar gaat aansluiten...