Volledige versie bekijken : Alcohol120% ISO branden



alBildjiekiyya
26 August 2007, 22:13
Hello,

om een ISO te branden moet ik dan optie 1 of 2 kiezen?

http://img126.imageshack.us/img126/3457/120vf9.png


Grtz,

I.

ghost
26 August 2007, 22:16
Image brand wizard pakken , en liefst niet te snel branden .

alBildjiekiyya
27 August 2007, 00:12
Image brand wizard pakken , en liefst niet te snel branden .

Hoe bedoel je en waarom juist? Ik heb net maximaal genomen (48x) of bedoel je iets anders?


grtz,

I.

boneless
27 August 2007, 07:57
Ik zou eerst een image maken, en deze daarna branden.

Niet te snel, dan heb je minder kans op schrijffouten en dergelijke.

Keystroke
27 August 2007, 10:16
Met niet te snel branden bedoelen ze 16x ofzo.

dannyma
27 August 2007, 14:21
je kan het ook met dvd decrypter doen die doet het automatisch .
rechts klikken op het bestand en klikken op openen met dvd decrypter en hij zal automatisch klaar zetten alleen nog cd'tje er in en klikken op hd naar cd icoontje en klaar is kees .

alBildjiekiyya
27 August 2007, 21:50
je kan het ook met dvd decrypter doen die doet het automatisch .
rechts klikken op het bestand en klikken op openen met dvd decrypter en hij zal automatisch klaar zetten alleen nog cd'tje er in en klikken op hd naar cd icoontje en klaar is kees .


Kiest hij dan automatisch de brandsneldheid? Kunt U me misschien een link geven die naar de download verwijst?


Ik zou eerst een image maken, en deze daarna branden.

Niet te snel, dan heb je minder kans op schrijffouten en dergelijke.

Komt die 'redudantie-fout' of iets in die aard misschien daardoor?

boneless
27 August 2007, 21:53
volgens mij zijn dat de dingen die je voorkomt door eerst de image te maken. zou kunnen dat het ook door te snel branden is. weet niet precies :)

alBildjiekiyya
27 August 2007, 22:26
volgens mij zijn dat de dingen die je voorkomt door eerst de image te maken. zou kunnen dat het ook door te snel branden is. weet niet precies :)


Euh,... misschien een snelle vraagje. Image dat is toch gewoon .RAR (inpakken met WinRar)?

boneless
27 August 2007, 22:35
nee. de ISO is een image. :) dus je kiest maak image wizard. en vervolgens kan je deze image op een cd of dvd branden.

alBildjiekiyya
27 August 2007, 23:14
nee. de ISO is een image. :) dus je kiest maak image wizard. en vervolgens kan je deze image op een cd of dvd branden.

Hoi, het ligt hoogst waarschijnlijk aan mij, maar als ik op 'maak image' klik, dan is mijn enige optie om bestanden uit een CD/DVD te halen (kopiƫre/dumpen) en kan ik geen eigen bestand/folder aanklikken.


Groet,

I.

Peter.B
28 August 2007, 06:12
Hello,

om een ISO te branden moet ik dan optie 1 of 2 kiezen?

http://img126.imageshack.us/img126/3457/120vf9.png


Grtz,

I.

als 'k het goed voorheb,heb je al een iso bestand staan op uw pc.dan moet je " image brand wizard " nemen en op verkennen klikken.

boneless
28 August 2007, 08:23
Of gewoon naar het bestand gaan en dan rechtse muisknop erop. Vervolgens alcohol kiezen :).

dannyma
28 August 2007, 15:56
Kiest hij dan automatisch de brandsneldheid? Kunt U me misschien een link geven die naar de download verwijst?



Komt die 'redudantie-fout' of iets in die aard misschien daardoor?
ja hier de link : http://nl.swoopshare.com/file/48d08f4698112a5c4cb9b73996ba998a/SetupDVDDecrypter_3.5.4.0?tags=SetupDVDDecrypter_3 .5.4.0&lang=nl

ja hij doet het automatich en alle 100 keren gebruikt en nog geen 1 foutje gemaakt .

alBildjiekiyya
28 August 2007, 21:02
als 'k het goed voorheb,heb je al een iso bestand staan op uw pc.dan moet je " image brand wizard " nemen en op verkennen klikken.

Jep, ik heb al een ISO image, maar hoe maak je een ISO image, want dat was de tip die ik net kreeg in dit topic :p


Of gewoon naar het bestand gaan en dan rechtse muisknop erop. Vervolgens alcohol kiezen :).

Hm, ik heb die optie niet :wtf: Ik ben weliswaar met de Free trial bezig. Ik ben van plan om wat te branden en ik hoorde vaak Alcohol 120%, dus dacht ik, laat ik het proberen.


Grtz,

I.

dannyma
28 August 2007, 21:20
Jep, ik heb al een ISO image, maar hoe maak je een ISO image, want dat was de tip die ik net kreeg in dit topic :p



Hm, ik heb die optie niet :wtf: Ik ben weliswaar met de Free trial bezig. Ik ben van plan om wat te branden en ik hoorde vaak Alcohol 120%, dus dacht ik, laat ik het proberen.



Grtz,

I. jazeker heb je die optie wel alleen zal je het eerst moeten activeren met dus rechts te klikken op het bestand en klikken openen met dan zoeken naar alcohol in alle programma's en daar aanvinken en klik ok en zal daarna dus geactiveerd worden .

alBildjiekiyya
29 August 2007, 21:02
Trouwens, die DVD decrypter. Die brand geen ISO files of wel? Ik heb er eentje op mijn bureaublad en ik kan hem niet selecteren als ik op 'select folder' klik.

Laat maar, ik heb het al gevonden, het menu was verstopt achter mijn werkbalk. Lang verhaal.

ghost
29 August 2007, 21:05
Trouwens, die DVD decrypter. Die brand geen ISO files of wel? Ik heb er eentje op mijn bureaublad en ik kan hem niet selecteren als ik op 'select folder' klik.

Je moet het eerst selecteren read or write , dat doet je via tabblad mode=>iso

dannyma
29 August 2007, 21:07
Trouwens, die DVD decrypter. Die brand geen ISO files of wel? Ik heb er eentje op mijn bureaublad en ik kan hem niet selecteren als ik op 'select folder' klik.
die schrijft perfect iso weg .
klik rechts op het iso bestand en ga naar openen met en kies dvd decrypter klik ok en klik dan op het icoontje hd naar cd en voila het wordt weggeschreven .:)