Volledige versie bekijken : Systeemherstel gone ( ??? )



alBildjiekiyya
29 August 2007, 21:32
Hoi,

eigenaardig, ik start systeemherstel op en die laat ineens weten dat hij uitgeschakelt staat. Ik geef dus toestemming om op te starten en wat blijkt?

Geen enkele data is geregistreerd op de kalender... :wall:


Grtz,

I.

compuchrisje
29 August 2007, 22:23
... wat normaal is omdat het was uitgeschakeld. Als je er zeker van bent dat je pc nog "gezond" is, maak dan meteen een herstelpunt aan. Waarschijnlijk heb je het uitgeschakeld bij een HJT-logje of zo? na een besmetting?

alBildjiekiyya
29 August 2007, 22:57
... wat normaal is omdat het was uitgeschakeld. Als je er zeker van bent dat je pc nog "gezond" is, maak dan meteen een herstelpunt aan. Waarschijnlijk heb je het uitgeschakeld bij een HJT-logje of zo? na een besmetting?


Ik heb nog maar pas 2 of 3 herstelpunten aangemaakt toen ik terug van vakantie kwam. En nu plots is die uitgeschakeld met geen enkele data meer.

compuchrisje
30 August 2007, 00:32
Hier kan (http://support.microsoft.com/kb/301224/) je puntje voor puntje overlezen wàt eventueel de oorzaak kan zijn. 'k Hoop dat je vindt wat je kan gebruiken?

strikerfox
30 August 2007, 09:44
bij mij werdt het systeem herstel al van de eerste dag uitgeschakelt,als je terug keert naar een vorige datum zijn de problemen daarom nog niet altijd opgelost. direct na het instaleren van windows+al de updat'es heb ik een back-up gemaakt +nog een tweede met al de nodige software die ik om de 2weken vernieuwd.