Volledige versie bekijken : Norton verwijderen



Pjj
31 August 2007, 11:35
Hey.
Na een paar jaar gaat Norton af van onze pc.
We gaan NOD32 in de plaats installeren.
Is de Norton Removal Tool eigenlijk genoeg of moet er ook nog in het register gesnuffeld worden?

KAPE
31 August 2007, 11:45
Na de klassieke verwijdering van Norton via Software moet de Removal Tool genoeg zijn om alle belangrijke sporen van Norton en Symantec te verwijderen (ook uit het register). Uit pure interesse kan je natuurlijk daarna nog altijd eens snuffelen in het register of er nog wat overgebleven is. Maar dat zou - in principe - niet meer mogen.

Jule
31 August 2007, 12:06
Wees gerust: er staan nog restjes (ook in het register) van Norton na gebruik van Removal Tool. Maar deze zouden de werking van uw pc niet mogen hinderen. :p

boneless
31 August 2007, 13:01
Ik moet een wachtwoord invoeren voor het verwijderen. Kan ik daar iets tegen doen?

Jule
31 August 2007, 23:32
@ Boneless: Kan u ietsje meer uitleg geven? Iets meer specifiëren? Dank! Mogelijks kan ik u totaal niet helpen, maar nu heb ik ook weinig zicht op.

compuchrisje
1 September 2007, 00:04
Het zou de eerste keer zijn dat Norton een wachtwoord zou vragen, ik denk dus dat je niet bent ingelogd als beheerder van de computer. Zo ja, gewoon je wachtwoord van beheerder invullen. Van windows uit bekeken is dat de "normale" manier om je programma's te "managen".

Pjj
1 September 2007, 18:08
NOD32 staat erop en mijn pc'tje vliegt weer wat vlugger :D

firefreak
1 September 2007, 19:23
Als AVG free er op zet gaat hij nog sneller en dat werkt zeer goed ;)

Pjj
1 September 2007, 19:37
Als AVG free er op zet gaat hij nog sneller en dat werkt zeer goed ;)
Free blijft free..

En met AVG free heb'k toch niet zo'n goede ervaring eig..

Jule
1 September 2007, 21:20
NOD32 staat erop en mijn pc'tje vliegt weer wat vlugger :D
Aangenaam hé?? :cool:
U mag meerdere antivirussen testen, NOD32 is iets aparts. Voor mij is ie top. :good:

Pjj
1 September 2007, 21:32
Hij is top, pc start dubbel zo snel op..

Heb eerst Norton Removal Tool gedownload.
PC gereboot in Veilige Modus en dan die tool gerunt.
NOD32 eropgezet en daarna met regcleaner nog gezocht naar 'symantec', was nog een heuse hoop :p

Ook met hijackthis nog iets van Symantec gevonden en gedelete.
(ik weet wat ik doe hoor)

Ahja, als mijn pc maar goe dwerkt.

ajaxloverr
2 September 2007, 13:14
Mcafee Corporate edition(ofzo) stamt uit '98 maar kent alle virussen van vandaag de dag en draait hier prima :good:

Pjj
2 September 2007, 13:18
Mcafee Corporate edition(ofzo) stamt uit '98 maar kent alle virussen van vandaag de dag en draait hier prima :good:
Updates hee :p

strikerfox
2 September 2007, 13:46
nod32 blijf de apsolute top voor mij op gebied van virus scanner, laat gewoonweg geen brol door,onderschep gewoon alles trojans enz,enz,kan ik niet zeggen van andere virusscanners.

goodpitcher
2 September 2007, 22:38
ik heb er ook al veel geprobeert en nod32 vind ik top klasse
groetjes

Fakke_Berto
4 September 2007, 19:05
Dat kan ik alleen maar beamen. Ik heb zelfs al virussen onderschept in emails die Telenet over het hoofd had gezien. Da's pas een goeie virusscanner.

Jule
4 September 2007, 19:10
:lol: En NOD32 heeft geen 100 registerkeys en meer zoals Norton ... :lol: