Volledige versie bekijken : Ipod video



kabarka
3 September 2007, 10:04
Goedemorgen,


Onlangs is mijn hd van mijn laptop gecrasht.. resultaat => alles kwijt. Nu heb ik gemerkt dat een deel van mijn foto's die op de laptop stonden ook op men ipod staan. Heeft er iemand enig idee hoe ik deze van de ipod terug op mijn pc kan zetten ? Heb me al suf gezocht en niks gevonden. Hopelijk is er hier iemand die me verder kan helpen.


mvg
Kabarka

Keystroke
3 September 2007, 14:24
ga naar my computer, de ipod gaat dan normaal naast je andere schijven staan. Open de ipod, uw foto's staan dan in de map ipod_control. Je gaat deze map waarschijnlijk niet zien staan omdat hij verborgen is. Ga naar mapopties en vink bij weergave "verborgen bestanden en mappen weergeven" aan. In de map ipod_control zou dan een map met photo's moeten staan, kopie en plak de foto's vervolgens terug op je pc.

g_man
3 September 2007, 15:06
http://www.drewfindley.com/findleydesigns/ipodaccess/indexWin.html :)

nojs
3 September 2007, 19:30
Alleen jammer dat die ipod video ... nu kapot is door dat zijn klein boeleke
zijn ipod video in bad gegooid :p
nu kan hij ook niet naar de foto's van de ipod

kabarka
3 September 2007, 19:57
Alleen jammer dat die ipod video ... nu kapot is door dat zijn klein boeleke
zijn ipod video in bad gegooid :p
nu kan hij ook niet naar de foto's van de ipod

Ipod werkt weer e slimmen ;) Anders zou ik er niet achter vragen.. :wall::wall:

kabarka
3 September 2007, 21:40
ga naar my computer, de ipod gaat dan normaal naast je andere schijven staan. Open de ipod, uw foto's staan dan in de map ipod_control. Je gaat deze map waarschijnlijk niet zien staan omdat hij verborgen is. Ga naar mapopties en vink bij weergave "verborgen bestanden en mappen weergeven" aan. In de map ipod_control zou dan een map met photo's moeten staan, kopie en plak de foto's vervolgens terug op je pc.

Ik zie hem niet staan bij verwisselbare mediums.. enig idee hoe dit komt ?


Greetz

Keystroke
4 September 2007, 10:07
hmm geen idee, bij mij staat hij gwn naast mijn harde schijven. Misschien omdat ik vista gebruik? maar dat lijkt me toch onwaarschijnlijk.

Dan zal je g_man zijn programma eens moeten proberen.

GuntherS
4 September 2007, 10:49
Probeer de iPod eens in te stellen zoals uitgelegd op deze site ;)
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61131-nl
Dan kan de iPod gebruikt worden als opslageenheid en dan kan je misschien wel toegang krijgen via verwisselbare mediums.

kabarka
4 September 2007, 15:35
ga naar my computer, de ipod gaat dan normaal naast je andere schijven staan. Open de ipod, uw foto's staan dan in de map ipod_control. Je gaat deze map waarschijnlijk niet zien staan omdat hij verborgen is. Ga naar mapopties en vink bij weergave "verborgen bestanden en mappen weergeven" aan. In de map ipod_control zou dan een map met photo's moeten staan, kopie en plak de foto's vervolgens terug op je pc.

Ok, ondertussen terug in werking gekregen de ipod. Ik heb de map staan ipod_control, ik heb ook de optie verborgen mappen weergeven ingeschakeld. Nu heb ik daar 4 mappen in staan maar geen map met photo's..

Iemand een idee ?

Greetz

coopman
7 September 2007, 19:14
itunes ?
het programma speciaal voor ipod

kabarka
8 September 2007, 09:02
itunes ?
het programma speciaal voor ipod

Daarmee lukt het niet.. Dat is een beveiliging van Apple om geen illegale muziek of dergerlijke meer te verspreiden of uit te wisselen.

Greetz

nojs
8 September 2007, 09:39
Daarmee lukt het niet.. Dat is een beveiliging van Apple om geen illegale muziek of dergerlijke meer te verspreiden of uit te wisselen.

Greetz

Zo goe werkt em nu ook weer niet hé :)

kabarka
8 September 2007, 09:48
Zo goe werkt em nu ook weer niet hé :)

't Moet zijn van wel e, want anders zou ik mijn foto's zo kunnen weerhalen.

::wall:

kabarka
18 September 2007, 10:01
up.. niemand geen oplossing meer ?

:'(