Volledige versie bekijken : ik kan geen systeemherstel doen



erik wijns
7 September 2007, 19:07
ik zou graag een systeemherstel willen uitvoeren naar een datum in augustus.wanneer ik aan het venster kom waar ik een datum van herstelpunt moet kiezen wil ik dan ook terug gaan van september naar augustus maar dit gebeurt niet meer.wat kan ik daar aan doen heeft er iemand raad?

cruwero
7 September 2007, 19:57
Ja Format c:
Henk

Baloeke
7 September 2007, 20:23
Waarom wil je een systeemherstel doen? Heb je bepaalde problemen met programma's. Vertel het ons, dan kunnen wij zoeken naar een oplossing

compuchrisje
7 September 2007, 21:57
Ja Format c:
Henk

Totààl niet nodig!

Even enkele vraagjes.
Is je pc onlangs aangepakt geweest om een opruimactie te doen? Ik veronderstel dat systeemherstel dus wel actief is op je schijf, maar is er bij zo'n actie bv niet opdracht gegeven: Verwijder alle systeemherstelpunten behalve de laatste?
Dàt zou de oorzaak kunnen zijn om te beginnen.
Tweede kan zijn dat het schijfgebruik voor het systeemherstel is aangepast. Het % kan je zelf instellen namelijk. Maak je dat kleiner, zal er logischerwijze dus ook minder in opgeslagen worden. Windows werkt hierbij logisch: de oudste herstelpunten vliegen er dan eerst uit, vooraleer een nieuw wordt aangemaakt.

J.W.
7 September 2007, 23:41
ik zou graag een systeemherstel willen uitvoeren naar een datum in augustus.wanneer ik aan het venster kom waar ik een datum van herstelpunt moet kiezen wil ik dan ook terug gaan van september naar augustus maar dit gebeurt niet meer.wat kan ik daar aan doen heeft er iemand raad?

Zijn er nog systeemherstelpunten aanwezig op uw pc?

Rechts klikken op "Deze Computer" - Eigenschappen - Tabblad "Systeemherstel" - Staat er soms een vinkje bij "Systeemherstel op alle stations uitschakelen"?

erik wijns
14 September 2007, 22:12
nee dat is niet aangevinkt