Volledige versie bekijken : Beeld grote



alfons
9 September 2007, 13:47
Waarom kan ik de grote van mijn beelden niet meer zien,als je er de muis opplaatst.wie weet raad.

dannyma
9 September 2007, 17:41
verklaar u nader a.u.b ?

ghost
9 September 2007, 18:47
verklaar u nader a.u.b ?

Als je met uw muis over een afbeelding gaat krijg je , zo een geel kadertje waar afmetingen staat en hoeveel kb of mb en welke type .
En dat heeft hij niet meer , allee zo lees ik het toch.

dannyma
9 September 2007, 18:53
Als je met uw muis over een afbeelding gaat krijg je , zo een geel kadertje waar afmetingen staat en hoeveel kb of mb en welke type .
En dat heeft hij niet meer , allee zo lees ik het toch.

aja dat ;) , kan je dat niet nakijken als je op extra klikt bovenaan in map afbeeldingen en ga dan naar mapoties en klik dan op weergave .
als je het niet goed weet welke vinkje weg moet of niet kan je nog altijd klikken op standaard opties ;) .

alfons
10 September 2007, 10:06
aja dat ;) , kan je dat niet nakijken als je op extra klikt bovenaan in map afbeeldingen en ga dan naar mapoties en klik dan op weergave .
als je het niet goed weet welke vinkje weg moet of niet kan je nog altijd klikken op standaard opties ;) .Welk vakj moet ik weg vinken want op staandaart gaat het ook niet

dannyma
10 September 2007, 11:52
Welk vakj moet ik weg vinken want op staandaart gaat het ook niet

hier bij mij moet dit aangevinkt staan maar ik werk met vista maar ik hoop dat het nog net hetzelfde is nog voor xp .

hier staat en vinkje : informatie over bestandsgrootte in maptips weergeven .
niet vergeten op toepassen te klikken en dan ook nog op ok anders gebeurd er niets ;).