Volledige versie bekijken : toetsenbord en muis doen raar!



ajaxloverr
10 September 2007, 18:50
help sinds kort doet mijn muis&toetsenbord raar> ik kan er niet achterkomen wat het is> (hij staat bij windows omdat het geen hardware prob> is)
probleem een:
alleen als caps_lock aanstaat kan ik in het klein typen maar geen ik kan geen cijfers op mijn beeld krijgen (ook geen punt vandaar die pijltjes)

als ik bijv> in het configuratiescherm iets aan klik(een keer dus) wordt alles erboven ook geselecteerd> ik snap er niks meeer van!!!!>

Pjj
10 September 2007, 19:13
Staat het niet gewoon in QWERTY je toetsenbord?

ajaxloverr
10 September 2007, 19:21
yep, maar is al weer opgelost hoorr:p.

ajaxloverr
10 September 2007, 19:21
hier kan een slotje op

ajaxloverr
11 September 2007, 07:42
zo doet hij het weer en ik zet hem netjes en rusig op tafel en het is weer raak> en pas als ik caps_lock aan heb kan ik in kleine letters typen> mijn probleem lijkt heel veel op http://www.helpmij.nl/forum/archive/index.php/t-213944.html
maar dat crtl_shift werkt niet> please help me!

Pilote
11 September 2007, 08:00
Staat u toetsenbord wel op belgie punt "bij u instelling".

ajaxloverr
11 September 2007, 16:24
ja pilote allez staat daar goed maar ook dat werkt niet weet iemand anders nog wat?????

compuchrisje
11 September 2007, 22:38
Vertel me of het een Sweex is of niet. Zo ja, prullenbak in, heb dit merk één keer in huis gehad en is ook de laatste keer.
Bij de laatste beurs vorig jaar heb ik me zo'n keyboard gekocht, een maand erna begon het te flippen. Op het moment dat ik het numeriek blok gebruikte, bleef het nullen produceren, enkel te stoppen door de verbindingen uit te trekken. Toetsenbord uit configuratie verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, week later zelfde gedoe. Mail gestuurd, nog één en nog één, geen enkel antwoord. En zeggen dat Sweex NL is, is wat teveel gezegd al zeker? Net als bij Medion, verkoop telt, service erna is taboe.

ajaxloverr
12 September 2007, 07:41
Nee het is geen sweex gwn het toetsenbord en touchpad van een toshiba ahonderd(omdat ik geen cijfers kan typen) en wrm ik denk dat het in windows zit: scremtoetsenbord doet ook raar

ajaxloverr
12 September 2007, 07:43
ff een voorbeeld als ik op mijn d: station in deze computer klik< wordt ook het lokaal station c: geselecteerd>

ajaxloverr
12 September 2007, 17:07
Help!!!!!!

compuchrisje
12 September 2007, 19:04
Heb je niks op reserve liggen of staan om aan te sluiten? Als het dààrmee ook hetzelfde effect geeft, zit je flink in de beestenboel vrees ik.

ajaxloverr
13 September 2007, 18:49
zit geen ps/2 aansluiting op :( ik heb de schijf geformatteerd en geprobeerd windows opnieuw erop te zetten maar ik kon het serienummer niet invoeren nu heb ik ook de live-cd van Ubuntu erin gedaan en daar werkte alles perfect(??) en de recovery cd van Toshiba werkt ook niet(blijft op 0,0000 staan :( ) in de bios staat alles goed, een hardware fout mss? please help!

nightraver
13 September 2007, 19:15
Probeer eens om op de shift toets te drukken, misschien werkt hierna weer alles goed, als dit het geval is, dan moet je in taakbalk even op het NL icoontje drukken en kiezen voor taakbalk weergeven, daarna klik je in de taakbalk op instelling. kies hier voor geavanceerde toetsinstellingen en daar kan je dan aavinken 'Caps lock uitschakelen door:
Caps Lock toets in te drukken of Shift toets in te drukken.

Weet niet zeker of het dat is, maar proberen waard zeker.

ajaxloverr
13 September 2007, 19:35
dat heb ik dus jammr genoeg al geprobeerd :( en btw. hoe kan dat als er geen windows op staat :p

nightraver
13 September 2007, 19:36
Oeps dat had ik over het hoofd gezien. Dan zal ik u niet kunnen helpen vrees ik.

ajaxloverr
13 September 2007, 19:42
even goed bedankt :p :good:

PorkyFrost
13 September 2007, 20:56
Het is met je FN-knop iets dacht 'k, heb dat ook al 's voorgehad, num-lock ofzo dat opstaat iets in die genre...

compuchrisje
13 September 2007, 23:11
Er bestaan ook koppelstukken om PS/2 om te zetten naar USB, het gaat hier dus om een laptop en niet dit (http://www.minatica.be/member.php?u=14808#pcsystems)systeem?

ajaxloverr
14 September 2007, 18:04
nope het gaat hier om een toshiba sattelite A100

ajaxloverr
14 September 2007, 18:05
Het is met je FN-knop iets dacht 'k, heb dat ook al 's voorgehad, num-lock ofzo dat opstaat iets in die genre...
ik hoop dat dat het is maar kun je iets specificer zijn?

ajaxloverr
14 September 2007, 18:51
raar toen ik onder ubuntu de liker shift indrukte en een letter typte beef hij klein :S toen ik de blanco toets ernaast indrukte kreeg ik een:< raar :S

ajaxloverr
14 September 2007, 18:53
bestaat het dat de toetsenbordindeling verkeerd staat zonder dat er een windows op de laptop zit?