Volledige versie bekijken : outlook express



dapi
10 September 2007, 20:33
weet er iemand hoe men met 2 gebruikers met outlook express zonder het instellen van een identiteit dus eigenlijk zonder iedere keer te moeten opstarten terug toch de mails in ieder zen apparte mapje kan aankrijgen


alvast bedankt
Dapi

slicky
11 September 2007, 08:06
je kunt dat instellen via berichtregels;)
kweet niet juist hoe maar dta moet je maar eens bekijken hé
zal wel lukken;) als je alles mooi leest:good:

suc6

Mimosa
11 September 2007, 08:52
Je zou inderdaad een berichtregel kunnen opstellen als volgt:
Als de regel "aan" bepaalde personen bevat, dan verplaatsen naar... een map die je ook aanmaakt in OE.
Die "Aan" zou dan de naam van de 2de persoon zijn die in jouw OE zijn/haar mails opvraagt, zonder een identiteit te moeten veranderen ;)
Als je hier eens rondneust in de topics over OE, dan zul je wel wat vinden.
http://www.minatica.be/showpost.php?p=90404&postcount=13 Hier zit een worddocje dat ik ooit opstelde met berichtregels om afzenders te blokkeren in OE. Maar ik heb ook kort iets vermeld over mails in een ander mapje plaatsen in OE. Het principe van werken is gelijkaardig.
Hopelijk ben je er iets mee?

downagain
11 September 2007, 09:18
gaat het om een of meerdere e-mailaccounts?

indien je meerdere e-mailaccounts wil toevoegen aan 1 identiteit, dan heb je de optie om alle e-mails in een globale inbox te laten binnenkomen. Of om elk e-mailaccount zen eigen inbox te laten gebruiken.

Mimosa
11 September 2007, 11:43
Voor zover ik begrijp, gaat het over meerdere e-mailaccounts ontvangen in één en dezelfde Outlook Express, zonder van identiteit te veranderen.
En dan kan je werken met "berichtregels"
VB: Als de regel AAN bevat: persoonX met e-mailadres X, dan verplaatsen naar... Map Persoon X.
Persoon 1 = de hoofdidentiteit, die kan zijn/haar mails gewoon blijvend in de inbox laten aankomen. Maar ook hij/zij kan toch ook nog werken met andere berichtregels. Vb: Als onderwerp van de mail bevat (vb één of andere nieuwsbrief), dan verplaatsen naar... map van de nieuwsbrief enz.