Volledige versie bekijken : hotmail inloggen lukt niet vandaag



dannyma
12 September 2007, 08:47
plots vandaag wil inloggen maar gaat niet en krijg dit .
http://img295.imageshack.us/img295/5453/scr1a7495gh2.png

dannyma
12 September 2007, 15:30
probleem kunnen oplossen met andere browser terwijl microsoft explorer blijft weigeren om verbinding te maken .
en ik hoop dat ze niet komen van de nieuwe update's .
ook heb ik gezien dat zodra ik verbinding wil maken met hotmail beveiligde modus worden uitgeschakeld terwijl ik na schecken toch aan staan in programma wat ik zo al raar vindt .
ook als ik beveiligd veranderen naar onbeveililgd en toepassingen en ok klik en daarna terug gaan kijken staat het beveiligd terwijl de explorer onbeveiligd zegt maar alleen bij in loggen van hotmail en andere website's geen last mee heb .
de eerste bug's zijn er aan het komen m.a.w.

compuchrisje
12 September 2007, 18:39
Er zat idd een fix voor msn in, vandaar dat ik in ICT nieuws heb aangeraden een systeemherstelpunt aan te maken. Je kan dus nog terug als je die raad hebt opgevolgd.

dannyma
12 September 2007, 21:02
Er zat idd een fix voor msn in, vandaar dat ik in ICT nieuws heb aangeraden een systeemherstelpunt aan te maken. Je kan dus nog terug als je die raad hebt opgevolgd.
dus mag ik het systeemherstel van gisteren oproepen of is het ook mogelijk om de update te verwijderen . mij nog niet zo goed bekend in vista .;)

dannyma
12 September 2007, 21:37
ik heb systeemherstel geprobeerd en er is een fout opgetreden en het herstel is niet door gegaan .
awel daar krijg ik dus het schijt van se :angry: doeme eikels (n) .
nog een vraagje weet je over welke het ging kan ik hem mischien manueel verwijderen ?

compuchrisje
12 September 2007, 22:12
Kijk eens na of bij systeemherstel nog andere datums staan behalve die van gisteren, hopelijk heb je sinds die laatste niets speciaals geïnstalleerd, want dàt zal je kwijt zijn of evt opnieuw moeten installeren. Manueel verwijderen is af te raden omdat het zich in het programma nestelt. Wat Vista zelf betreft, daar ken ik niet genoeg van op 't moment en 'k vrees dat het nog wel een jaartje of wat zal duren eer ik daarnaar overschakel.
Probeer alvast met een andere, vroegere datum.

dannyma
12 September 2007, 22:16
Kijk eens na of bij systeemherstel nog andere datums staan behalve die van gisteren, hopelijk heb je sinds die laatste niets speciaals geïnstalleerd, want dàt zal je kwijt zijn of evt opnieuw moeten installeren. Manueel verwijderen is af te raden omdat het zich in het programma nestelt. Wat Vista zelf betreft, daar ken ik niet genoeg van op 't moment en 'k vrees dat het nog wel een jaartje of wat zal duren eer ik daarnaar overschakel.
Probeer alvast met een andere, vroegere datum.
ik ga proberen maar veel heb ik er niet om terug in tijd te gaan en ja zeker java geinstaleerd als dit maar goed komt zonder fouten . ik laat het u weten binnen 30 min .

dannyma
12 September 2007, 22:43
slecht nieuws heeft niets uitgehaald en werkt hier dus niet systeemherstel awel dan kan ik het beter af zetten dan bespaar ik nog mb 'tjes .
ze maken iets en dan werk het niet komt me bekend voor bij ms .
maar ik zal me maar inhouden zeker anders gaat daar iemand weer op reageren ;).
als er zo iets gebeurd krijgen ze mij slechte punten nu zene (n) :angry: .
gelukkig bestaan er nog andere browsers dan die stomme ie explorer van microsoft .anders kon ik weer gaan formatteren . :shocked:

ghost
12 September 2007, 23:07
http://www.helpdesk.ugent.be/email/certIE7.php

dannyma
13 September 2007, 11:06
http://www.helpdesk.ugent.be/email/certIE7.php
dank u voor het proberen uit de inpassen te geraken maar het heeft niets opgeleverd en alles uitgevoerd zoals gevraagd .:shy:
maar maak je geen zorgen ik trek mijn plan wel want gelukkig zijn er browsers die niet zo moelijk doen b.v firefox daar lukt het wel om in te loggen ;) .

dannyma
30 September 2007, 18:03
probleem opgelost met terug in te stellen als standaard instellingen , toch bedankt voor het proberen op te lossen .
mag slotje op .
ooops ff uitleggen hoe ik dit gedaan heb , ik ging naar extra en ging naar internetopties en daarna naar geavanceerd en daarna op geavanceerde instelingen herstellen en ook opnieuw instellen gedaan en toepassen en ok geklikt en explorer dicht gedaan pc af en op gezet en klaar was kees pfffff :evil: gelukt ;) .