Volledige versie bekijken : Probleem met Mio P550



Baloeke
12 September 2007, 12:35
Hello makkers,

Ik heb een probleem met mijn (PDA) Mio P550. Er verdwenen steeds een aantal zaken van mijn PDA. Deze morgen echter wou deze niet meer opstarten. Heb onderaan op de resetknop gedrukt. En nu doet die niets meer. Wie kan helpen om deze terug aan de praat te krijgen.
Heb al op de site van Mio (http://www.mio-tech.be/nl/gps-navigatie-toestel-Mio-P550-overzicht.htm) al aan het zoeken geweest maar kan er niets van vinden.

Nostradamus
12 September 2007, 12:48
Heb je hier (http://www.mio-tech.be/Faqs/index.php?action=artikel&cat=386027&id=11&artlang=en) bij de faqs al eens gekeken Baloeke?
"Why don't I get my regular Today screen after a hard reset?"<O:p</O:p

Baloeke
12 September 2007, 12:52
Mijn engels is niet zo goed :shy:. Maar volgens mij heeft dit te maken met het uitlijnen van het scherm.
Ik krijg geen beeld op mijn pda dus uitlijnen kan ik ook niet.

Nostradamus
12 September 2007, 12:57
Zelf heb ik geen pda, misschien beter even wachten op een replyke van iemand die daar wel van in het bezit is dan ;)

koekeloe
16 September 2007, 10:44
misschien is de baterij leeg.ook al zet je je gps af er zal altijd een baterijverbruik zijn.

Pilote
16 September 2007, 10:50
Kan je deze niet resetten.

Baloeke
17 September 2007, 10:50
Het is door het resetten, pinneke dat je onderaan moet indrukken, dat ik niets meer op het scherm te zien krijg. Het scherm blijft zwart.
De batterij is niet leeg ben ik 99% zeker van

Baloeke
19 September 2007, 10:44
Heb gisteren de PDA binnengebracht voor herstelling. Kan tot 4 weken duren. Had er nog garantie op dus het kost mij niets om deze te laten herstellen of ...
Als deze terug uit herstelling komt zal ik hier wel melden wat de oorzaak was.

compuchrisje
19 September 2007, 16:01
Gaat lastig worden Baloeke, om je weg naar hier terug te vinden toch hihi.

Baloeke
19 September 2007, 20:11
Er bestaat nog iets zoals een wegenkaart, alleen dat dit lastig is om te volgen terwijl je rijd.

Baloeke
15 October 2007, 16:29
Heb mijn PDA vandaag gaan terug halen.:good:
De verkoper melde mij dat ze dat ding hadden geopend (bij Mio) Ze hebben wat hardware vervangen en ook een software update gedaan. Hopelijk blijft mijn PDA nu in orde. Had een geluk het koste mij niets was onder garantie.